خدمت به مردم مهمترین ویژگی دولت کریمه است/ دولت سیزدهم امید مردم را زنده کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در جلسه مدیران کل استان با تبریک دهه کرامت گفت: دانشگاه امام رضا(ع) یک دانشگاه کارآمد، انسان دوست است. دانشگاه اسلامی ایران همواره عاری از توطئه ها و آشوب های دشمنان بیمه شده بوده است.

وی افزود: الگوسازی در حکومت کریمه اهل بیت(ع) که حکومتی آرمانی است نیاز به علم و تقوا دارد. در حکومت کریمه اسلام و مسلمین محبوب و بستری برای عزت و عزت و سربلندی ملت مسلمان هستند و کریمه هستند و لذا همه باید برای تشکیل حکومت کریمه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خدمت به مردم مهمترین ویژگی دولت کریمه است و امروز اگر فرصت خدمت به اسلام و مردم را داریم باید از آن به خوبی استفاده کنیم و آن را مهم بدانیم. اساس دولت کریمه.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: استفاده از سیره حضرت رضا (ع) برای اعتلای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی یک ضرورت و عقلانیت است، علم و دانش از مهمترین شاخصه های سیره امام هشتم و اسلام استوار است. بر عقلانیت و علم و اعتلای جامعه در همه ابعاد در گرو تقویت این دو مولفه مهم است.

وی افزود: من انقلاب اسلامی را خمینی (ره) با عقلانیت و تقوا پایه گذاری کرده ام و با تکیه بر این دو مولفه، پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی داشته ایم و بر اقتدار افزوده ایم و زیربنای علم، دانش و فناوری است.

امام جمعه اراک گفت: تکیه بر علم و دانش در اقصی نقاط کشور و مدیریت تولید مبتنی بر دانش از اولویت های مهم کشور است و حاشیه ها نباید ما را از مسائل اصلی منحرف کند و باید در این راستا توجه ویژه شود. به نخبگان جوان پرداخت می شود.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه در سال های گذشته یکی از دلایل عقب ماندگی کشور پایین بودن بهره وری است، افزود: امروز این عقب ماندگی باید جبران شود و هدف رشد اقتصادی 8 درصدی بیش از 2.5 درصد برای بهره وری است که باید و وجود دارد. برای تحقق این امر نیاز به برنامه ریزی عاقلانه است و قطعاً تحول آفرین خواهد بود و دولت سیزدهم باید در این راستا اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: بیش از 3000 واحد صنعتی در استان مرکزی باید بر اساس علم و دانش حرکت کنند و توجه به بهره وری نیاز مهم همه واحدهای صنعتی است و در این راستا در صورتی که قطعاً شاهد شکوفایی و تحول اقتصادی در همه بخش‌ها خواهیم بود.»

امام جمعه اراک گفت: مردمی بودن، ساده زیستی، تحقق عدالت در همه عرصه ها، مبارزه با فساد، اخلاق و معنویت از جمله برنامه های مهم دولت سیزدهم است که امید مردم را در جامعه زنده می کند. و همه باید به دولت کمک کنند تا به اهداف و برنامه هایش برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: موتور محرکه جامعه اسلامی اخلاق و معنویت است و تلاش دولت و همه اقشار باید بر مبنای اخلاق و معنویت باشد زیرا ایران اسلامی سرزمین اهل بیت (ع) است. ) و معنویت را همیشه باید در این سرزمین در نظر داشت.

دری نجف آبادی گفت: حقوق باید تابع بهره وری باشد و نباید توقعات غیرمنطقی را در جامعه ایجاد کرد که قابل اجرا نباشد و حمایت جامعه در این زمینه یک ضرورت مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه صرفه جویی، پرهیز از اسراف و توجه به سطح بهره وری باید مورد توجه همه مردم و نهادهای کشور باشد، گفت: همانطور که ایران اسلامی در بسیاری از بخش ها و بخش ها موفق بوده است. تضمین الگوهای موفقیت در عرصه اقتصادی الگویی باشید که نگاه انقلابی و جهادی را می طلبد.

امام جمعه اراک با اشاره به برنامه اصلاح اقتصادی دولت سیزدهم افزود: طرح مردمی سازی یارانه ها گامی موثر و بلند در راستای تحقق اقتصاد مردمی و اقتصاد مقاومتی است و همه باید دولت سیزدهم را در اجرای موفقیت آمیز آن یاری کنند. از این طرح».

دری نجف آبادی تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری همواره آموزنده و تحول آفرین بوده است و هر جا موفقیت های بزرگی حاصل شده حاصل توجه به دستورات حکیمانه و عمل به ولایت است. او عضوی از جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید