سفرهای استانی دولت سیزدهم امید را در دل مردم زنده کرد

زمان: 08:31
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784369

امیری سفرهای استانی دولت سیزدهم و ارتباط نزدیک با مردم را امید را در جامعه زنده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم موجی از امید جامعه را فراگرفته است به طوری که در 100 روز گذشته اقدامات چشمگیر و قابل توجهی در بخش های مختلف صورت گرفته است. “

وی افزود: دولت اصلی برای تسریع روند واکسیناسیون گام های بسیار جدی برداشته است به طوری که تاکنون بالغ بر 70 درصد جمعیت کشور واکسن تاج را دریافت کرده اند و در کاهش عوارض و مرگ و میر ناشی از تاج بسیار موثر است. “

این کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا با اشاره به اقدامات دولت جدید در بعد سیاسی گفت: در برجام انتظار داشتیم دولت قبلی در مقابل اهداف توسعه طلبانه آمریکا و دیگر کشورهای غربی بایستد و اقتدار خود را نشان دهد، اما خیلی مقتدرانه موضع گرفت و عمل کرد که رضایت بخش است.

امیری گفت: سفرهای روستایی اوج برخورد با مشکلات را نشان می دهد و گفت و گوی گرم و صمیمی با همه اقشار نشان از متواضع و مردمی بودن این دولت دارد.

وی بیان کرد: متأسفانه در دولت قبل هر از چند گاهی شاهد تعطیلی کارخانه ها و بیکاری کارگران آن واحدها بودیم که به یک رویه تبدیل شد اما خوشبختانه در این مدت احیای واحدهای تولیدی و واژگونی چرخ این واحدها. ، امید در قلب بسیاری از مردم.

یکی دیگر از اقدامات جدی این دولت آزادسازی پول های بلوکه شده و فرآوری کالاهایی بود که بعضاً در گمرک نگهداری می شد. همچنین در مدیریت بحران نیز این دولت نشان داد که چقدر جدی است که در بحث پمپ بنزین ها بلافاصله شروع به حل مشکل کرد و دشمن به این موضوع شلیک کرد.

امیری گفت: این تنها بخشی از برنامه های کوتاه مدت دولت انقلابی است و قطعا در میان مدت و بلندمدت شاهد اقدامات بیشتری خواهیم بود، هرچند دولت قبل در وعده صد روزه فقط شعار می داد و فقط از آن خالی می شد. وعده ها شنیده شد.» به این دولت وعده های عملیاتی و میدانی می دهند که همه برنامه ها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید