مردمی بودن و سفرهای استانی از نقاط قوت دولت سیزدهم است


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897346

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردمی بودن دولت آیت الله رئیسی و سفرهای متعدد به استان ها و رصد دقیق مشکلات و کاستی های هر استان از نقاط قوت دولت آیت الله رئیسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلم علی علایی این کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به گذشت یک سال از توافق بر سر دولت سیزدهم، گفت: دولت آیت الله رئیسی در سال گذشته قطعاً نقاط قوت و ضعفی داشته است و باید برای جبران آن تدابیری اتخاذ شود. نقاط ضعف. دادن

وی به دیدار رهبر انقلاب با هیئت در هفته دولت اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار خواستار توجه به مردم به عنوان شخصیت های اصلی تاریخ انقلاب شدند.

علایی ابراز کرد: همچنین رهبر انقلاب در این دیدار از احیای امید و اعتماد در بین مردم، میدانی بودن و پرتلاش دولت سیزدهم تجلیل کردند و بر ادامه این راه تاکید کردند.


138da925 8e32 4ee8 a682 2f49aedcee8f خبر خاکستری
وی با بیان موفقیت های دولت خاطرنشان کرد: مردمی بودن دولت آیت الله رئیسی، سفرهای متعدد به استان ها و رصد دقیق مشکلات و کاستی های هر استان، دیپلماسی پیگیر و فشرده، توجه ویژه به روابط خوب خارجی بر اساس احترام متقابل به کشورهای همسایه به ویژه کشورهای اسلامی. تلاش جدی برای رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار پایین جامعه، نگاه همه جانبه به شیوه های صحیح مدیریتی، رفع مشکل قطعی برق در تابستان، اهتمام و حرکت به سمت بنگاه های مولد به ویژه اجرای پروژه های مهمی از جمله پروژه آبرسانی غدیر، خوزستان و… از نکات مثبت دولت سیزدهم است.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: ضعف دولت در حوزه رسانه و عدم شایسته سالاری و نخبه گرایی در بدنه دولتی از نقاط ضعف آن است.

وی تصریح کرد: در مرحله کنونی توجه جدی و دقیق به صادرات و واردات و اصلاح قوانین دست و پا گیر و رفع موانع غیرضروری همراه با تحول مدیریت کلان کشور و استفاده از ظرفیت همه کارشناسان، توانمند و مؤثر است. نیروها، به ویژه آنهایی که در بدنه دولت تغییر ایجاد می کنند، می توانند نقش مهمی در بهبود عملکرد دولت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید