رهبر انقلاب بر لزوم کارآمدی، انقلابی بودن و مردمی بودن دولت ها تاکید کردند


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892646

رحمت الله نوروزی گفت: مقام معظم رهبری به ضرورت کارآمدی، انقلابی گری و مردمی بودن دولت ها معتقدند و در این راستا یکی از اقدامات آقای رئیسی در دوران کرونا، سفر به تمام استان های کشور بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: این دولت در چهلمین سالگرد انقلاب دوم است و هم امام راحل و هم رهبر انقلاب همواره حامی دولت ها بوده اند.

وی افزود: به نظر مقام معظم رهبری، این دولت در آستانه برنامه هفتم توسعه و گام دوم انقلاب باید بتواند به آرمان های انقلاب در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی سرعت بخشد. با توجه به تغییراتی که از زمان انقلاب داشته ایم، خیرین باید به گونه ای عمل کنند که گام های بلندی در جهت رشد، توسعه و پیشرفت کشور برداریم.

نوروزی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به ضرورت کارآمدی، انقلابی گری و مردمی بودن دولت ها معتقدند و در این راستا یکی از اقدامات آقای رایضی در دوران کرونا سفر به تمام استان های کشور بود.

عضو کمیته کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولتمردان، وزرا، استانداران، مدیران و همه مسئولان برای تحقق مصوبات دولت پای کار بیایند.

نوروزی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام زیادی داریم، گفت: در شرایط بحران اقتصادی کنونی کشور باید با تکیه بر منابع داخلی به درستی مدیریت شود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در ابتدا با کسری بودجه 450 هزار میلیارد تومانی کار خود را آغاز کرد و اکنون در راستای جلوگیری از تورم برای رسیدن به رشد نقدینگی گام برمی دارد.

نوروزی تصریح کرد: امیدواریم دولت و مجلس در این شرایط تعاملی بتوانند دغدغه های رهبر انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی و حمایت از تولید را سرلوحه کار خود قرار دهند و در ایجاد اشتغال بکوشند و گام های بزرگ اقتصادی بردارند به گونه ای که مردم احساس کنند. چنین توسعه ای ساخته شده است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید