ولایت مداری، انقلابی گری و مردمی بودن سه ویژگی سپاه است


ساعت: 18:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816628

کریمی با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد اداری، سیاسی و حزبی نیست، تصریح کرد: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی مجموعه ای است که با ولایت از نظام اسلامی و دستاوردهای آن دفاع خواهد کرد. مردمی بودن، ولایت مداری و انقلابی گری سه شاخصه سپاه است و این نیروی مردمی در همه جهادگران انقلاب حضور دارد. ولایت فقیه، سپاه و انقلاب جدا از هم نیستند و همیشه در مسیر انقلاب حرکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساوه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان سرباز ولایت به دین مبین اسلام مشرف شدند.

وی گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب جهادی به عنوان یک جهاد نیروی انتظامی برای ایجاد جهاد امنیتی، اطلاعاتی و امنیتی در زمانی که تجزیه طلبی در کشور بیداد می کرد، جهاد نظامی با هشت سال جنگ با حمایت رسمی بیش از 36 کشور بعثی ها، جهاد سازندگی برای اعاده انقلاب، با تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، جهاد فرهنگی، اقتصادی و… حضوری تاثیرگذار در صحنه داشتند.

وی به دستور امام راحل مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در سال 1358 اشاره کرد و گفت: تشکیل نیروهای سه گانه سپاه در سال 1364 به منظور تخصصی شدن مأموریت بسیج و تشکیل نیروهای مقاومت با هویت سازمانی و قانونی به طوری که و تشکیل سپاه قدس بیش از چهار دهه از زمان شکل‌گیری نظام اسلامی، سه فرمان امامان انقلاب بوده است.

سردار کریمی در ادامه نشریه انقلاب، اجرای اقدامات اساسی ملت سازی برای بیش از 100 کشور جهان با تشکیل هسته های مقاومت را مایه خیر و برکت تشکیل جبهه مقاومت دانست و اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت و مقاومت بود. سپاه قدس به عنوان یک نیروی مقتدر با تدبیر شهدا به حرکت خود ادامه می دهد.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه این جهادها ارتقای مقاومت و تقویت روحیه مقاومت ملت بزرگ ایران است، گفت: دشمن به دنبال فروپاشی و انزوا است و باید در چهل سال دوم انقلاب از سطح راهبردی عبور کنیم تا بمانیم. . ما باید به سمت تمدن حرکت کنیم، اگر در سطح استراتژیک بمانیم، فرو می ریزیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به مسائل اقتصادی و معیشتی گفت: برای رفع آثار جنگ اقتصادی و رفع آثار آن در سایه وحدت و تعدیل پاسخ باید بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ جدید دشمن جنگ ترکیبی است، گفت: هدف دشمن در جنگ ترکیبی، تجزیه و تحول از درون است. تحریم‌های اقتصادی و شناختی، که شامل عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای می‌شود، جنبه‌های کلیدی جنگ ترکیبی هستند.»

سردار کریمی گفت: دگرگونی حقایق و واقعیت ها، تردید در مقدسات و اعتقادات و مبانی انقلاب و پاسداری مقدس، ایجاد یأس و ناامیدی، تغییر باورها و ارزش ها، جابه جایی معروف و سیاه نمایی دستاوردهای 43 سال انقلاب. ، نقشه دشمن در جنگ ترکیبی.

وی غفلت از بی کفایتی دشمن، ورود به این پرسش که گفتمان مقاومت را نمی توان ادامه داد و بن بست، ایجاد اختلافات قومیتی، قبیله ای و مذهبی، انفعال مسئولان و مردم را از برنامه های مهم دشمن در عملیات روانی دانست. جنگ رسانه ای و جنگ ترکیبی.

وی افزود: در جنگ رسانه ای و عملیات روانی دشمن جای جلاد و شهید و واقعیت و دروغ تغییر می کند و سپاه در این میان از توطئه های دشمن در جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن جلوگیری می کند. .

سردار کریمی با تاکید بر اینکه سپاه یک نهاد اداری، سیاسی و حزبی نیست، تصریح کرد: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی مجموعه ای است که با حاکمیت از نظام اسلامی و دستاوردهای آن دفاع خواهد کرد. مردمی بودن، ولایت مداری و انقلابی گری سه شاخصه سپاه است و این نیروی مردمی در همه جهادگران انقلاب حضور دارد. ولایت فقیه، سپاه و انقلاب جدا از هم نیستند و همیشه در مسیر انقلاب حرکت می کنند.

در این مراسم از خدمات سه ساله سرهنگ حجت الله دستجانی در سیمای فرمانده سپاه ناحیه ساوه تقدیر و سرهنگ علیرضا مهدی به عنوان فرمانده جدید سپاه ساوه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید