ولایت مداری و محبوبیت دو ویژگی اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813427

علی خالقیان گفت: سپاه همواره در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشته است و در این مسیر سپاه پاسداران از جان، مال و مواضع دنیوی خود گذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مرآت با تبریک میلاد امام حسین (ع) و هفته پاسدار گفت: سپاه همواره در راستای حفظ ارزش ها و ارزش ها گام برداشته است. آرمان های انقلاب اسلامی اسلام جان و مال و مناصب دنیوی خود را فدا کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سمنان افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب در هر نقطه از جهان بر عهده بازماندگان انقلاب اسلامی است. با جدیت و تلاش حرکت می کنند.

خالقیان با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره با ترس از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) راه او را دنبال کرده و عزت، استقلال و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را برای مردم دنبال می کند، گفت: آنها دستان توانمند انقلاب اسلامی هستند. در تلاش برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود، جان و مال و تمام وجودش هستند و در همه صحنه ها تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ امنیت کشور مرهون تلاش بازماندگان انقلاب اسلامی است، گفت: امروز قدرت نظامی ما از مرز بازدارندگی عبور کرده و از قدرت تهاجمی بالایی برخورداریم، بنابراین دشمن باید قاطعانه منتظر حضور سپاه باشد. تحریک اندک. «به گفته مقام معظم رهبری، دوران بز به پایان رسیده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فعالیت‌های سپاه به اقدامات نظامی و امنیتی محدود نمی‌شود، گفت: تلاش برای محرومیت‌زدایی و مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ نرم و حمایت از حضور موثر نخبگان و افراد توانمند و فقرزدایی. در حاشیه شهرها و پیشرفت علم و فناوری و در نهایت حیات طبیعی یکی از مهمترین عرصه های حضور است.

هالگیان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمنان این مرز و بوم ناظر نیروهای ما هستند و به طرق مختلف سعی در نابودی یا توقف روند توسعه و گسترش آنها دارند و در این میان به عنوان سپاه پاسداران در بین مردم دشمن هستند. می خواهد اعتماد سپاه را از مردم سلب کند و در نتیجه پیوند این صلابت و قدرت جمهوری اسلامی را قطع کند و مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران وظیفه دارد به فرموده رهبری از پاسداران خود محافظت کند و روحیه خود را افزایش دهد تا دشمن نتواند قداست و صداقت آن را خدشه دار کند و باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیار باشیم.

به گفته هالکیان، امروز دشمن در حال کوچک شدن است و تلاش برای مذاکره با ایران نشان دهنده ضعف آن است و سران استکبار جهانی باید بدانند که سپاه پاسداران همیشه در صحنه انقلاب حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در ایام اپیدمی ولیعهد، انجام رزمایش های امدادرسانی، تهیه بسته های معیشتی، اجرای طرح سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برای تشخیص و شناسایی بیماران برای ریشه کنی این ویروس شوم، گرفتار شدن در مشکلات پزشکی، اجرای طرح های اقتصادی و محرومیت زدایی و… ساخت مسکن برای محرومان، ایجاد اشتغال از جمله خدماتی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون پرداخت هزینه به مردم ارائه کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید