پاسداران مسئول حفاظت و امنیت انقلاب اسلامی هستند/سپاه پاسداران حامی ملت است


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813388

روز پاسدار از نگاه مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح گفت: سپاه پاسداران در صحنه انقلاب اسلامی در نظام ولایی و دینی نیز وظیفه حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف بر عهده دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ولادت امام حسین (ع) را روز شهدای کربلا نامیده اند و به همین مناسبت با برخی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی درباره این روز گفت و گو کرده ایم که به شرح زیر است:

حجت الاسلام حکمتیان نیک، سخنگوی فرماندهی ارشد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با روز پاسدار اظهار داشت: تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز پاسدار نام دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح گفت: علت نامگذاری این روز مقدس به نام روز پاسدار این نکته را نشان می دهد چرا که من حسین (ع) به عنوان عالم بقا و جاودانگی اسلام نقش آفرینی و فداکاری داشته است. شهید شدند و در طول تاریخ از معارف اسلام دفاع کردند تا اینکه قرن ها بعد اسلام به ما رسید. آنها خوب کار کرده اند و در آینده نیز به این کار ادامه خواهند داد.

نستان مقدم، شهردار یاسود در خصوص روز پاسدار گفت: پاسداران کلمه عمیقی است که می گوید همه ارزش های انقلاب اسلامی در سطوح مختلف است و هر زمان که ما در جایگاه پاسدار باشیم پاسداران از همه ارزش های انقلاب دفاع می کنند. انقلاب اسلامی».

شهردار یاسود افزود: ملت ایران سپاه پاسداران را فرزند خود می داند چرا که در همه صحنه ها از جمله بلایای طبیعی، جنگ و … از ملت حمایت می کنند.

حسین انوری فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در گفت و گو با پایگاه خبری روز پاسدار گفت: با توجه به اینکه ولادت امام حسنی (ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است، ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوییم: وظیفه ای داریم که در همه جای جمهوری اسلامی لازم است.» با کمک و همکاری سپاه احساس آمادگی کردیم که به پاسداران مبارک انقلاب که همان مردم هستند خدمت کنیم.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید