اخلاق مداری و ولایت مداری از ویژگی های منحصر به فرد حاج قاسم بود

ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795568

فرماندار بهمئی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی گفت: اخلاق مداری و ولایت مداری بارزترین ویژگی این سردار بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس در خصوص شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت:

وی به بیان ویژگی های شهید سلیمانی پرداخت و افزود: اخلاق مداری و رعایت اصول اخلاقی حتی کوچکترین مسائل رفتاری از وظایف اصلی این شهید والامقام بود.

محمدی ادامه داد: سردار سلیمانی انسان بزرگ و مقتدری بود و در مقابل دشمنان ما اظهارنظرهای محکم و قاطع می کرد و دشمن را تهدید می کرد اما در عین حال مردی زمینی، افتاده و مردمی بود.

وی ادامه داد: در این مدت که در مکان های مختلف و برنامه ها و جلسات مختلف با حضور توفیق حضور داشتم، هیچ گاه افتخاری از او ندیدم و ندیدم و در جلسات نیز سعی نمی کردند در جای خاصی بنشینند. ، حتی در پایین ترین قسمت جلسات می نشست.

علی محمدی فرماندار بهمئی در خصوص ویژگی های شهید سلیمانی گفت: یکی دیگر از ویژگی های شهید سلیمانی ولایت مداری ایشان بود.

وی ادامه داد: چشم و گوش حاج قاسم سلیمانی منتظر فرمایشات مقام معظم رهبری بود. از ولی فقیه وقت بود و همیشه بیان می کرد و معتقد بود که همه چیز فرع و اصل ولی فقیه است و کی حرکت می کند. این مسیر بی شک باعث افتخار است اما اگر از این راه فاصله بگیرد نتیجه آن شکست است و چون سردار سلیمانی همین حرف و عمل را داشت سربلند و سربلند شدند.

وی ادامه داد: در مسائل نظامی حتی در مسائل اجتماعی و سیاسی همواره آگاهی و آگاهی دقیقی داشته و هیچ گاه ابراز احساسات نکرده اند.

محمدی در خصوص دانش و عملکرد شهید سلیمانی در موضوع داعش گفت: وقتی ایشان گفتند که کمتر از چند روز دیگر پایان داعش را اعلام می کنم، همه دنیا تعجب کردند اما بعد از این سوال که همه دنیا دیدند، نشان می دهد که حاج قاسم سلیمانی علم و آگاهی کامل داشت.

فرماندار بهمئی از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی در ارتباط با شهدا و خانواده های معظم شهدا بیان کرد: ایشان برای این خانواده های بزرگ ارزش زیادی قائل بودند و همیشه در بین این خانواده ها حضور داشتند و مدیون آنها بودند.

وی در خصوص ویژگی های سردار سلیمانی در دفاع مقدس و در جبهه مقاومت و امور داخلی کشور گفت: حاج قاسم شخصیتی بسیار کاریزماتیک، دلسوز و مردمی بود و این سؤالات باعث خوشحالی همگان شد که توانستم به زیارت ایشان بروم. حتی برای یک لحظه…

فرماندار بهمئی ادامه داد: اگر حاج قاسم به گونه ای دیگر به شهادت می رسید به شدت سرکوب می شد اما این شیوه شهادت که لطف خدا بود و دنیا را تکان داد و به دستور بدترین مرد دنیا. دنیا، حاج قاسم شهید بود و مردم ایران و جهان به حق نشان دادند که حاج قاسم سلیمانی یک مدرسه است و برای مکتب حاج قاسم سلیمانی، خیابان ها و شهرهای مختلف چه در داخل و چه خارج ایران پر بود. از مردم. ابراز قدردانی مردم بودند.

امیدواریم این مکتب و راه حاج قاسم همیشه راه خوبی برای ما باشد که راه روشنی است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید