اعتقاد راسخ به جمهوری اسلامی ایران از ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی بود


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916812

حسین فتاحی گفت: شهید سلیمانی بعد از عملیات با زیردستان رفتاری برادرانه داشت و هیچکس باور نمی کرد که او فرمانده است، اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد او اعتقاد راسخ به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین فتاحی از همرزمان شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما درباره شخصیت این شهید والامقام گفت: شهید سلیمانی از همان ابتدای جوانی وارد کارزار شد، یعنی پاسداری از انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم برای پاسداری از مردم و سرزمین ایران و انقلاب به شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یکی از موثرترین افراد در دفاع از اسلام است، ادامه داد: شهید سلیمانی شخصیت بی نظیری در جبهه مقاومت بود، دلسوزانه برای مردم و پاسداری از آنها در دوران جنگ و بعد از آن تلاش کرد.

همرزم شهید بزرگوار سلیمانی تصریح کرد: همانطور که شهید سلیمانی تمام زندگی و لحظات خود را برای مردم گذاشت، خداوند برای او سنگ تمام گذاشت و این شهید بزرگوار با عظمت به خاک سپرده شد.

فتاحی با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی جهانی است، گفت: اگر شهید سلیمانی نبود، نه تنها ایران، بلکه عراق، سوریه، عربستان سعودی و حتی کشورهای اروپایی آسیب می دیدند و مورد ظلم، ظلم و خیانت قرار می گرفتند.

وی گفت: شهید سلیمانی کارهای منحصر به فردی در سطح جهانی انجام داد که از جمله آنها می توان به نابودی رژیم داعش در عراق و سوریه اشاره کرد که با رهبری این شخصیت بی نظیر جهان اسلام انجام شد، علی رغم اینکه ترکیه، عربستان، … امارات متحده عربی، اردن و کشورهای اروپایی داعش کمک کردند.

همرزم شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: بخشی از شخصیت شهید سلیمانی در جبهه و جهاد بود اما شهید سلیمانی در مسائل سیاسی، دینی، اخلاقی و اجتماعی شخصیتی کم نظیر بود.

فتاحی با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس گفت: شهید سلیمانی از نبوغ نظامی خاصی برخوردار بود به گونه ای که لشکر طرالله هر جا وارد می شد شکست نمی خورد، در زمان شروع عملیات در فرماندهی و اراده بی نظیر بود. . با کسی شوخی کرد و با قاطعیت کار را دنبال کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی بعد از عملیات با زیردستان اخلاقی برادرانه داشت و هیچکس فرمانده بودن او را باور نمی کرد اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد او اعتقاد راسخ به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به آرزوی شهادت، گفت: شهید سلیمانی از همان ابتدای جنگ و فرماندهی شهادت را می خواست.

فتاحی با اشاره به شرایط کنونی کشور و وصیت نامه شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود فرمودند «ما امت امام حسین هستیم» این پیام را دارد که باید از اسلام، مردم و پاسداری کنیم. ولایت را با تمام توانمان، همان طور که شهید سلیمانی هم بود.

وی گفت: معتقدم وصیت نامه شهید سلیمانی و نکاتی که این شهید گفته باید به جوانان منتقل شود، از طرفی شهید سلیمانی سرباز امام (ره) بود و امام (ره) هم یک وصیت نامه بسیار کاملی که متأسفانه به فراموشی سپرده شده است، ایشان فرمودند صدای انقلاب و اسلام و ولایت و قرآن به گوش جوانان نمی رسد زیرا مسئولان به وظایف خود در قبال جوانان توجهی ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید