طرح سلامت شهید سلیمانی یک ایده موفق و منحصر به فرد بود

ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798235

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: طرح سلامت شهید سلیمانی ایده ای موفق و کم نظیر بود که بسیجیان در کنار کادر بهداشتی و درمانی حماسه بزرگی خلق کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، مراسم تجلیل از بسیجیان طرح سلامت خانواده و محله شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلا با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و مدیر بهداشت برگزار شد. شبکه و گروه کارکنان شهرستان سرپل. ذهاب صبح امروز چهارشنبه به همت کانون بسیج پزشکان شهرستان سرپل ذهاب در بقعه متبرکه حضرت احمد بن اسحاق (ره) برگزار شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم گفت: در کشور ایران اسلامی یکی از ویژگی های زن و مرد و پیر و جوان این است که بسیجی هستند و در حد توان به این نظام، کشور و مردم کمک می کنند.

وی افزود: جوانان ما درگیر جنگ تحمیلی هستند و زنان نیز در پشت جبهه ها جنگیده اند. همچنین در زمان زلزله بسیج مردمی تشکیل شد و کمک های مردمی به سمت این شهر سرازیر شد، در زمان تاج گذاری که معیشت مردم تحت تاثیر رزمایش بزرگ و تسلیت به فرموده مقام معظم رهبری شد و شاهد مبارزات مردمی شد. در این راستا.که حماسه های بسیاری آفرید.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: کادر پزشکی با تمام توان و توان بر سر کار آمدند و بستگان به درجه شهادت نائل شدند. طرح سلامت شهید سلیمانی ایده ای موفق و منحصر به فرد بود که بسیج با کادر پزشکی حماسه بزرگی خلق کرد.

فاطمی نسب ادامه داد: دانشمندان ایرانی برای ساخت واکسن تلاش کرده اند، فتح بزرگی انجام شده و بیماری کنترل شده است و امروز تعداد کشته ها کاهش چشمگیری داشته است.

وی گفت: سرپل ذهاب امروز یکی از شهرستان های پیشرو در بحث واکسیناسیون است و کار کادر بهداشت و درمان قابل تقدیر است و این امر نه تنها با تلاش بسیجیان و کادر بهداشت و درمان شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید