ادامه طرح شهید سلیمانی در استان سمنان / آموزش بیش از 2 میلیون نفر در قالب طرح شهید سلیمانی


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805660

علی هالگیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان از تداوم طرح شهید سلیمانی در گام ششم خبر داد و گفت: پیشگیری از بیماری حاد عروق کرونر قلب و ارائه خدمات بهتر به مردم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; طرح شهید سلیمانی در کنار انگیزه های دینی، جهادی و انسان دوستانه تاکنون پنج مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در خصوص تداوم پروژه شهید سلیمانی در استان سمنان گفت: آغاز شده است.

شهید سلیمانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در خصوص هدف اجرای گام ششم این طرح گفت: این طرح با هدف شناسایی زودهنگام بیماران عروق کرونر، شناسایی و مراقبت از افراد در معرض خطر و قرنطینه بیماران در منزل یا خارج از محدوده انجام می شود. منزل و ارائه خدمات اولیه بهداشتی، تشخیص فعال، درمان سرپایی، رهگیری و … انجام می شود.

خالقیان در ادامه بیان کرد: برای همراهی و پشتیبانی کادر درمانی بسیجیان آموزش دیده بر اساس نیاز دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در مراکز 16 ساعته تشخیص بیماری فعال و انجام تست PCR حضور خواهند داشت.

وی از آمادگی سپاه و بسیج برای کمک به کادر پزشکی با تمام توان خبر داد و افزود: 4 مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان های استان در نظر گرفته شده است تا در صورت افزایش تعداد بیماران و در شرایطی که از این مکان ها استفاده کنند. ظرفیت تخت بیمارستان دشوار است.

این مسئول از ارائه خدمات به 500 پایگاه مقاومت بسیج برای ارائه خدماتی از قبیل توزیع رایگان ماسک، تشخیص فعال بیماری ها و خدمات مستقر در محله، بیماران عروق کرونر و خودروهای سیار با حضور تیم های مراقبت در منزل برای عبور از ششمین قله خبر داد. در اسرع وقت.

خالقیان با بیان اینکه بسیجیان از ابتدای رویش قرنیه فعال بوده اند، گفت: 20 هزار سبد زندگی و 30 سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر 3000 نیروی بسیجی در قالب 120 گروه جهادی وجود دارد، افزود: در صورت نیاز بسیج نیز وجود دارد.


آموزش 2 میلیون و 700 هزار بیمار پیرامون بیمار در قالب طرح شهید سلیمانی

سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با ابراز خرسندی از موفقیت طرح شهید سلیمانی برای پایش و کنترل بیماری‌های عروق کرونر قلب گفت: این ویروس آماده است و در موج ششم این روند همکاری ادامه دارد.

کسائیان با تاکید بر اینکه در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سه اقدام انجام می شود، گفت: اقدامات حمایتی، نظارتی و مراقبتی سه اقدام در نظر گرفته شده در این طرح ملی است. قرمزها با دانشگاه علوم پزشکی سمنان انجام می شود.

دبیر علوم پزشکی کرونا دانشگاه سمنان گفت: در این طرح 2 میلیون و 700 هزار مورد آموزش بیمار و 127 هزار آزمایش pcr و 162 هزار ویزیت از تیم‌های نظارتی انجام شده است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید