راه شهید سلیمانی با قدرت بیشتری ادامه دارد/ عشق و محبت شهید سلیمانی از اخلاص در دل مردم نشست

زمان: 18:31
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795903

رئیس مجمع جهانی نخبگان اسلامی با اشاره به اینکه عشق و علاقه سردار سلیمانی به خاطر اخلاص در دل مردم نشسته است، گفت: راه شهید سلیمانی پس از شهادت با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت و انشاالله به خون او نیز خواهد رسید. به تلافی اخراج ایالات متحده از سراسر منطقه ادامه خواهد داد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به روزهای آینده شهادت شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی جمله ای دارد که می گوید برای شهید شدن باید شهید باشی، آنهایی که شهید می شوند شهید می شوند.
وی ادامه داد: در واقع ما سه نوع گروه داریم که به دستورات الهی عمل می کنند. گروهی از ترس جهنم خدا را اطاعت می کنند و حضرت علی می فرماید اسیر هستند; گروهی برای بهشت ​​خدا را خبر می دهند که تاجر هستند و گروهی برای آزادی از خدا اطاعت می کنند.
رئیس مجمع نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه شهید سلیمانی آزاده است، گفت: شهید سلیمانی از ترس جهنم و طمع بهشت ​​خدا را اطاعت نکرد، بلکه از روی عشق به خدا این فعالیت ها را انجام داد.
وی افزود: شهید سلیمانی ولایت مداری را ضامن بهشت ​​می دانست و معتقد بود و همچنین می گفت در آخرت باید در قبال ولایت مداری و کسانی که می توانند در این زمینه موفق باشند هم در استان و هم در دنیا مسئول باشیم. تمرین، می تواند موفق باشد.. برای انجام.
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نسبت به وظایف خود جهت گیری داشت خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از همان ابتدا به سمت وظایف خود گرایش داشت. از همان ابتدا در دوران جنگ به دلیل احساس وظیفه وارد سپاه شد و تا آخرین روزهای زندگی احساس وظیفه کرد و همین احساس وظیفه او را وارد عمل کرد.
وی افزود: وقتی شهید سلیمانی می گفت من از شهادت نمی ترسم، اما شهادت را پیروزی بزرگی می دانستم، از من تعارف نکرد، واقعاً به آن اعتقاد داشت و شهیدی بود که شهید شد و در دل این اتفاق افتاد. ملت.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: هرکس به خدایی پاک فکر کند، عشق و محبت او در دل مردم می افتد، همانطور که در تشییع جنازه او می بینیم که چه اتفاق بزرگی در کشور رخ داد. “
وی ادامه داد: راه شهید سلیمانی پس از شهادت با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت و اگر خدا بخواهد خونخواهی او در اخراج آمریکا از کل منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید