شهید سلیمانی اسطوره، قهرمان ملی و جهانی است / یاد و راه شهید سلیمانی قطعا ادامه خواهد داشت.

ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795845

باهوش گفت: امروز با انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی و حرکت در مسیر انقلاب و اطاعت از فرامین ولایت می توان هر توطئه ای را که دشمن علیه خون شهید سلیمانی عزیز و آرمان های نظام طراحی می کند خنثی کرد. و انقلاب اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین باهوش فرماندار رشتار در آستانه دومین سالگرد شهید دل ها حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با صبح توس ; وی گفت: این آیه ای از قرآن کریم است، کسانی که در راه خدا کشته می شوند آنها را مرده مپندارید، زنده اند و در پیشگاه پروردگارشان می خورند، شهید عزیز سردار سلیمانی شهید است. شهید سلیمانی اسطوره و قهرمان ملی و جهانی است. یاد و راه شهید سلیمانی قطعا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مردم ما، کشور ما، خادمان ما در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی ثابت کردند که شهید سلیمانی از صمیم قلب محبوب است و امروز حفظ یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

باهوش در ادامه با تاکید بر اینکه تلاش دشمن برای کوچک شمردن یاد و نام سردار سلیمانی محکوم به شکست است، افزود: امروز دشمنان ما تلاش زیادی برای تضعیف انگیزه مردم نسبت به شهدا، انقلاب و راه شهدا دارند اما کور هستند. مردم شریف و شریف ایران اسلامی با وصیت نامه خود به انقلاب، نظام، رهبری و نهضت شهدا، قطعاً هیچ اقدامی در برابر استکبار جهانی که حداقل بی انگیزه و یادآور شهید سلیمانی است، انجام نخواهند داد. شکاف.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه در آستانه شهادت سردار دلا باید تمام تلاش خود را انجام دهیم، اذعان داشت: امروز دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید به خون شهدا احترام بگذاریم و همیشه نام شهید را به یاد داشته باشیم. شهدای عزیز زنده نگهش داریم و در دل داشته باشیم امروز هر چه کشور و نظام و انقلاب ما دارد به برکت خون شهید سردار سلیمانی و شهدای امنیت و سلامت کشور است که توانستند از نظام جمهوری اسلامی حمایت کنند. ایران پیاده

وی در خصوص اقدامات دشمن در فضای مجازی و حذف تصاویر سردار دل گفت: دشمن همیشه از حرکت های انقلابی و ارزشی ناراحت بوده و این عصبانیت را با ما به گور خواهد برد. امروز قطعاً وظیفه ماست که راه شهدا را ادامه دهیم و با کار فرهنگی که انجام می دهیم قطعاً نمی توانند به اهداف خود برسند.

وی افزود: با انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و حرکت در مسیر انقلاب و اطاعت از فرامین در مسیر روستا، می‌توان هر توطئه‌ای را که دشمن علیه خون شهید سلیمانی و آرمان‌های نظام و نظام می‌اندیشد، تصور کرد. انقلاب اسلامی.» برای خنثی کردن، تلاش دشمن برای حذف نام، یاد و تصویر سردار سلیمانی قطعاً ناکام خواهد ماند.

وی در پایان با اشاره به رزمایش اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس در رزمایش اخیر ضربه ای به استکبار جهانی و مخالفان نظام و انقلاب بود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید