شهید سلیمانی شهامت جنگیدن برای جانش را داشت / اگر راه و مکتب سلیمانی را نرویم به جایی نمی رسیم

ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797214

این هنرمند و نقاش اصفهانی گفت: بدانید هر کجا هستید اگر راه حق و مکتب سلیمانی را نروید به جایی نخواهید رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میشم نیلی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی درباره لزوم الگوبرداری از قهرمان بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی گفت: وقتی از شهدا و ایثارگران صحبت می کنیم، راه حق را فقط از آنها می یابیم، فقط فکر می کنیم این شهدا در راه شهدا قدم گذاشته اند. حقیقت و این بهترین کتاب بهترین داستان است و می تواند بهترین مقاله و بهترین تصویر باشد.

این هنرمند و هنرمند اصفهانی می افزاید: اما چیزی که وجود دارد این است که یک سری از بزرگانی که ما را در مسیر درست قرار داده اند از بزرگان پیرتر می شوند، مثل شهدای حاجی که اول سرشان را خم کردند و بعد خم کردند. سردار دلا، سردار بزرگ مردم، سردار دلاور، سردار شجاع، همان که لقب دلیرترین را گرفت و نشان ذوالفقاری و اولین نشان قوی ترین و شجاع ترین مرد ایران را از سردار سلیمانی گرفت. شجاع ترین و قهرمان ترین او که قدرت دستانش را نداشت، دارای خودکنترلی بود، کسی که می توانست خود را کنترل کند تا جهان را از دردسر نجات دهد.

وی گفت: حاج قاسم مردی بود که وقتی مدال شجاع ترین و شجاع ترین مرد را از دست رهبر معظم انقلاب دریافت کرد و آن را روی سینه خود انداخت دقیقاً دو هفته بعد به جنوب و خوزستان رفت و در باران و سیل منتظر ماند. با کمک به زلزله زدگان با خودش نگفت من الان فرمانده هستم اما جایزه بزرگترین و شجاع ترین فرمانده ایران را گرفتم چرا باید همچین کاری کنم فایده ای ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید