نویدکیا: با این شرایط به جایی نمی رسیم/ خطیبی: از قضاوت خسته شده ایم

ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800288

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و آلومینیوم در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از تساوی صفر سپاهان مقابل آلومینیوم اراک گفت: نیمه اول اصلا بازی خوبی نبود. باد بسیار کارآمد بود و بیشتر توپ ها در هوا بودند. بازی عادی با میزبان بود و اصلا تاکتیکی نبود. او در نیمه دوم و به خصوص در 20 دقیقه پایانی بازی بهتری را به نمایش گذاشت. هر دو تیم موقعیت داشتند، اما حرکت تاکتیکی نداشتند. واقعا نرمال و ضعیف بود.

وی تاکید کرد: با این شرایط به جایی نمی رسیم، بازیکنان ما باید بسیار شجاع، جسور و نترس بازی کنند اما نشد. برای من قبل از نتایج مهم است که بازیکنان خوب ارائه دهند. شاید بعضی ها بگویند فوتبال خوب اگر نتیجه ندهد مهم نیست. به نظر من اگر امروز برنده می شدیم بازی برای ما مفید نبود، چون خیلی عادی بود.

سرمربی سپاهان درباره سه کارت چند بازیکنش و محرومیت بازی بعدی گفت: ندار فرشاد، امید و سروش را نداریم. البته خیلی مهم نیست و فوتبال این است که یک تیم ممکن است دو یا سه بازیکن نداشته باشد. تیم باید ساختارمند باشد و غصه نخورد. من با این مشکلات مشکلی ندارم و از بازی بد خیلی ناراحتم.

نویدکی در پایان گفت: هم تیم ما و هم آنها و هم داوران از تساوی راضی بودند. باید محکم تر و جسورتر بازی کنیم وگرنه با این تساوی ها به جایی نمی رسیم.

حتیبی: ما از قضاوت خسته شده ایم

رسول خطیبی در نشست خبری پس از تساوی صفر آلومینیوم اراک و سپاهان گفت: به احترام خبرنگاران در این دیدار شرکت کردم و دوست ندارم به کسی بی احترامی کنم. باید بحث فنی را کنار بگذاریم چون خیلی بهتر از سپاهان بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم. سیدعلی قاضی خوبی است اما اشتباهات داوری چقدر است؟ واقعا از این وضعیت خسته شدم. 5 هفته اگر فیلم ها را ببینم هر بازی را باختیم. در یک نیمه دو پنالتی برای ما نگرفتند، اما اگر برعکس بود حتما می گرفتند. ما به همین ترتیب امتیاز از دست می دهیم.

مربی آلومینیوم تاکید کرد: ما در جریان مسابقه اعتراضی نکردیم، گفتیم تمرکز او نقض می شود. ما هم فوتبال بازی کردیم و شرایط را می دانیم. حالا بعد از بازی می گویند پنالتی است، به ما ضربه می زند؟ آقای افشاریان خودتون قضاوت کنید. باور کنید نسل داوران دهه 60 و 70 خیلی بهتر بود. ما واقعا از این وضعیت خسته شده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید