انگار از بردن 2 ست مقابل استرالیا خسته شده ایم!


زمان: 08:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855251

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی مقابل استرالیا اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی 3 بر 1 صبح امروز مقابل تیم ملی والیبال استرالیا در هفته اول لیگ ملت های والیبال 2022 اظهار نظر کردند.


عطایی: راه درازی در پیش خواهیم داشت

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از پایان بازی گفت: بازی خوبی بود و خوشبختانه بازیکنان در بازی امروز عملکرد خوبی داشتند. با توجه به اینکه در دیدار مقابل هلند بد بودیم و نتوانستیم پیروز شویم، بازگرداندن بازیکنان کار سختی بود اما کادر فنی و بازیکنان سعی کردند شرایط را بهتر کنند و نسبت به دیروز عملکرد بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: به بازیکنان تبریک می گویم که از این مسابقه سربلند بیرون آمدیم و پیروز شدیم. راه درازی در پیش داریم و تلاش می کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات لیگ ملت ها گفت: در این مسابقات جهانی سخت است که یک تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهیم. استرالیا در ست سوم بهتر عمل کرد و بازیکنان ایران در ابتدا و اواسط بازی کمی از بازی خارج شدند و در نهایت ست سوم را واگذار کردیم، اما خوشحالم که بازیکنان می توانند به شرایط سخت خود برگردند. ست چهارم را با قاطعیت و امتیازات قابل توجهی به پایان رساندیم.


عبادی پور: انگار از برد دو ست مقابل استرالیا کمی خسته شده بودیم

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان نیز پس از این برد گفت: خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به شرایط دیروز و باخت سنگین تیم هلندی، با آنالیز خوب کادر فنی، موفق شدیم این دیدار را کمی راحت تر از بازی با هلند آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در ست سوم چند مشکل داشتیم و به نظر می رسید از بردن دو ست مقابل استرالیا کمی خسته شده ایم. این موضوع مشکلاتی ایجاد کرد و ست سوم را باختیم اما خوشبختانه به بازی برگشتیم و توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

عبادی پور در پایان درباره بازی تیم ایران مقابل ژاپن گفت: مشخص است که رقابت با ژاپن سخت است چرا که بازی مقابل این تیم همیشه سخت بوده است، بنابراین نمی توانیم پیش بینی کنیم. ما در این مسابقه هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد و این ورزش فراز و نشیب های خود را دارد. با توکل به خدا و با 100 درصد توان وارد بازی می شویم.


توخته: ما تیم جوانی هستیم لطفا از ما حمایت کنید

امیرحسین توه تک مدافع تیم ملی والیبال کشورمان پس از این دیدار گفت: بازی سختی بود. این پیروزی بعد از باخت دیروز که بدشانس بودیم و اشتباهات شخصی بیشتری داشتیم اتفاق خوبی بود. خوشبختانه در دیدار امروز پیروز شدیم، هرچند نتیجه ست سوم را از دست دادیم.

او گفت: ما تیم جوانی هستیم و گاهی بدشانس می شویم اما می خواهم حرف دلم را بزنم. لطفا از تیم ایران حمایت کنید.


اسفندیار: تیم ایران به این برد نیاز داشت

امیرحسین اسفندیار جانشین تیم ملی والیبال نیز گفت: به بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم. بازی خوبی بود و تیم ایران به این پیروزی نیاز داشت. ما محکوم به شکست حریف بودیم تا تیم را بهتر کنیم. بازی بدی مقابل هلند داشتیم، شکست خوردیم و خدا را شکر توانستیم در دیدار مقابل استرالیا پیروز شویم و شرایطمان بهتر شد.

وی در مورد دیدار ایران مقابل ژاپن افزود: بازی با ژاپن قطعا رقابت سختی است و ژاپن همیشه تیم خوبی است و به سختی می توان هماهنگی تیمش را به هم زد و حتی گاهی اوقات نمی شود. مقابل این تیم بازی سختی است و حتی با اختلاف 10 امتیاز بازی را ترک نمی کنند. قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا در دیدار مقابل ژاپن بهترین عملکرد را داشته باشیم و برنده مسابقه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید