ما و آمریکا مثل دو بوکسوری هستیم که در دو راند همدیگر را شکست داده ایم و خسته هستیم. کسی که آخرین مشت را در راند آخر بزند، وارث دنیا خواهد بود

ما و آمریکا مثل دو بوکسوری هستیم که در دو راند همدیگر را شکست داده ایم و خسته هستیم.  کسی که آخرین مشت را در راند آخر بزند، وارث دنیا خواهد بود

روز جدید یامین پور معاون وزیر ورزش درباره اتفاقات اخیر گفت: شرایط بین ما و آمریکا مثل دو بوکسوری است که در دو راند همدیگر را شکست داده و خسته شده اند. حالا در دور پایانی چه کسی ضربه نهایی را وارد می کند و وارث دنیاست؟ وی ادامه داد: باید کل صحنه و پیشرفت دنیا را ببینیم. اینکه آمریکا در حال از دست دادن کنترل بین المللی یکجانبه خود است. پس رقیب کیست؟ اگر می توانستند مستقیماً با ما وارد جنگ شوند، این کار را می کردند. ما با اروپایی روبرو هستیم که در آستانه فروپاشی سیاسی است. قیمت سوخت در فرانسه 22 برابر افزایش یافته است، صنایع بزرگ در اروپا به دلیل کمبود انرژی تعطیل می شوند. آلمان پس از سال ها مجبور به استفاده از زغال سنگ می شود. ما با چنین دنیایی طرف هستیم. گفت: راند آخر کی خواهد زد؟ کسی که آخرین ضربه را بزند وارث دنیا خواهد بود.

یامین پور، معاون وزیر ورزش: ما وارث دنیا هستیم. با فروپاشی اروپا، ما آخرین ضربه را به آمریکا خواهیم زد

یامین پور معاون وزیر ورزش در خصوص آخرین اتفاقات گفت: شرایط ما و آمریکا مثل دو بوکسوری است که در دو راند همدیگر را شکست داده و خسته شده اند. حالا در دور پایانی چه کسی ضربه نهایی را وارد می کند و وارث دنیاست؟ وی ادامه داد: باید کل صحنه و پیشرفت دنیا را ببینیم. اینکه آمریکا در حال از دست دادن کنترل بین المللی یکجانبه خود است. پس رقیب کیست؟ اگر می توانستند مستقیماً با ما وارد جنگ شوند، این کار را می کردند. ما با اروپایی روبرو هستیم که در آستانه فروپاشی سیاسی است. قیمت سوخت در فرانسه 22 برابر افزایش یافته است، صنایع بزرگ در اروپا به دلیل کمبود انرژی تعطیل می شوند. آلمان پس از سال ها مجبور به استفاده از زغال سنگ می شود. ما با چنین دنیایی طرف هستیم. گفت: راند آخر کی خواهد زد؟ کسی که آخرین ضربه را بزند وارث دنیا خواهد بود.

شب گذشته 23 آبان ماه جلسه پرسش و پاسخ با حضور وحید یمین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در هیئت عبدالله بن الحسن علیه السلام در خصوص روزهای اخیر برگزار شد. مناسبت ها.

وحید یامین پور در ابتدای سخنان خود درباره اتفاقات اخیر کشور گفت: تحلیل رهبر انقلاب از این اتفاقات این بود که این اتفاقات یک پروژه است. چارچوب سخنان حضرت آقا بر اساس نظر چند سال اخیر ایشان است که به آن استعمار فرانو می گویند.

وی افزود: استعمار فرامدرن به معنای طراحی و توطئه آمریکاست و به عبارتی این اتفاقات واکنشی است و هدف از بین بردن اندیشه های مقاومت در برابر جهان تک قطبی است. یکی دیگر از دلایل این اتفاقات پیشروی نظام در اقدامات فرهنگی در گذشته مانند پیاده روی اربعین و جاری شدن نوای مداحی فرمانده بود که در اقصی نقاط جهان رایج شد.

به گزارش اسکوربورد آنلاین، معاون وزیر ورزش و جوانان درباره مشکلات اخیر جهانی گفت: این تحلیل که می گوید تلاطم های اخیر ناشی از مشکلات اقتصادی است، تحلیل ضعیفی است. چرا زمانی که دولت ارز ترجیحی (خرداد و تیر) را حذف کرد و این گرانی ها رخ داد، این اتفاقات رخ نداد؟ اکنون که کشور تحریم ها را به دلیل تعامل با شرق و شانگهای دور می زند، چگونه این اتفاق می افتد؟ این را تحلیلگران آمریکایی هم تشخیص دادند که از آنجایی که تحریم ها دیگر مانند گذشته کارآمد نیست، تاکتیک جدیدی را ایجاد می کنند که همان تاکتیک کنترل خیابان است.

وی افزود: نمی توان با تحلیل جزئیات این ماجرا را تحلیل کرد. مثلاً بگوییم پلیس فلان جا بد عمل کرد، فلان افسر بد صحبت کرد. اگرچه هر یک از این جزئیات ممکن است توضیحی داشته باشد، اما موضوع را روشن نمی کند.

یامین پور گفت: باید کل صحنه و پیشرفت دنیا را ببینیم. اینکه آمریکا در حال از دست دادن کنترل بین المللی یکجانبه خود است. پس رقیب کیست؟ اگر می توانستند مستقیماً با ما وارد جنگ شوند، این کار را می کردند. ما با اروپایی روبرو هستیم که در آستانه فروپاشی سیاسی است. قیمت سوخت در فرانسه 22 برابر افزایش یافته است، صنایع بزرگ در اروپا به دلیل کمبود انرژی تعطیل می شوند. آلمان پس از سال ها مجبور به استفاده از زغال سنگ می شود. ما با چنین دنیایی طرف هستیم.

تعداد بازدید: 2

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به جوانان می گویند به زودی صحنه ای را خواهید دید که دشمنان در مقابل شما زانو می زنند و آن روز دشمنی ها تمام می شود.

وی درباره موضوع دنیای رسانه و فضای مجازی گفت: در دنیای کنونی این جنگ یک جنگ رسانه ای است و اکثر کشورها از یک حکمرانی جهانی منصرف شده اند. به عنوان مثال، چین و روسیه که نیاز به تقویت دولت های ملی خود در مواجهه با شبکه های جهانی دارند، در حال ایجاد بسترهای رقابتی هستند. اخیرا که در روسیه بودم اینستاگرام و توییتر فیلتر شده بودند. چین هم همین کار را می کند. این جنگ بالاخره رسید و ما در برخی از این جنگ‌ها ضعیف بودیم و تسلیم شدیم و آلودگی را نادیده گرفتیم و فقط پنجره‌ها را باز گذاشتیم. دیشب برای چهارمین بار صفحه اینستاگرام من را بستند. دفعه قبل به دلیل انتشار پرچم جمهوری اسلامی می بینید که هشتگ آرشام هم حذف شد.

یامین پور در پاسخ به این سوال که چرا رهبر انقلاب نسبت به کوتاهی های رئیس جمهور سابق اقدامی نکردند، اذعان داشت: اقدام اساسی یعنی چه؟ آیا این به معنای برکناری رئیس جمهور است؟ آیا این به معنای انحلال کابینه و انتخابات زودهنگام است؟ رهبری یک رهبر است، رییس مجلس یک نفر دیگر، رییس قوه قضاییه یک نفر دیگر است. اگر قرار باشد قانون اساسی تصمیم خود را بگیرد و نه مردم، چه نیازی به قانون اساسی دارد؟ چه نیازی به مجلس و دولت و غیره است؟ شما می گویید مردم می توانند در انتخابات اشتباه کنند و فردی را انتخاب کنند که سال ها به نظام لطمه بزند. این سوالی است که قبل از انقلاب اسلامی مطرح شد که چرا امام می گوید جمهوری اسلامی؟

وی ادامه داد: طبق نامه ای به امام یکی از مراجع تقلید گفت: «این چه انتخاباتی است؟» شما امیرالمومنین را منصوب کنید و ما از شما حمایت می کنیم. مگر امام نفوذی در این کار نداشتند؟ چرا انتخابات بعد از دو ماه در همان ابتدای انقلاب برگزار می شود؟ اگر قرار باشد دموکراسی حتی با انتخاب افراد صالح کنار گذاشته شود، نظام فردای آن روز فرو می پاشد. چنین جلسات و پاسخ هایی از سوی دولت و منصوبان آن می تواند راه روشنگری و تبیین را بیش از پیش در فضای کمیته ها که سنگر اصلی انقلاب بوده اند، فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید