توده ای از دولت اصلی در کنار مسئولی که می خواست مشت به دهان خبرنگار بزند!


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810478

اقدام انقلابی وزارت کشور در جریان آزادی استاندار به دلیل توهین؛

دولت مردمی آیت الله رئیسی با برکناری فرماندار رفسنج ثابت کرد که دوران بد زبانی با خبرنگاران گذشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان ، نشست خبری دیروز سرپرست فرمانداری رفسنج با حواشی همراه بود که پورمحمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری توهین آمیز داد.

در ادامه واکنش ها به این برخورد نامناسب فرماندار رفسنج با خبرنگار در فضای مجازی منتشر شد.

ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات داخلی در پاسخ به این سوال در اینستاگرام خود نوشت: «صدای خبرنگار را می بندید؟ مردم باید حافظ مسئولان باشند، خبرنگار هم صدای مردم است. اینها گوش و چشم مردم است».

تقی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: به عنوان عضو کوچکی از روابط عمومی متعهد به دفاع از کار خبرنگاران و آزادی بیان هستم. خبرنگار مهمترین ناظر مدیران و صدای روز جمعه است. رسانه ها جزء مهمی از قدرت سیاسی هستند و بر زندگی سیاسی آنها تأثیر می گذارند. نگرش توهین آمیز به خبرنگاران غیرقابل قبول و محکوم است.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز در توئیتی نوشت: دوران بد زبانی با خبرنگاران به پایان رسیده است. دولت مردمی مسئول است و حیثیت خبرنگاران باید توسط دولت مردان حفظ شود.»

دقایقی پس از این توییت، خبر برکناری سرپرست فرمانداری رفسنجان از وزارت کشور در رسانه ها منتشر شد.

این اقدام انقلابی دولت آیت الله رئیسی به قدری مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت که خاطرات تلخی را از آزار و اذیت دولت روحانی از وزیر تا استاندار و استاندار و بی توجهی رهبر قبلی به منتقدان تداعی کرد.

بد نیست یکی از برخوردهای نامناسب با دولتمردان در روحانی را با اصحاب رسانه مرور کنیم: عباس آهوندی وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران جوان. او آماده بازگشت به کلمبیا است، آیا این درست است و وضعیت فعلی چگونه است؟

اما وزیر راه پس از قطع دوربین به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان واکنش متفاوتی نشان داد و به خبرنگار گفت: خبرنگار باید شوخ طبع باشد!

پس از این سخنان وزیر راه میکروفون خبرنگار را گرفت و سعی کرد آن را دور بیندازد و با لحنی فریاد زد: تو حرفه ای نیستی و روزنامه نگاری نمی فهمی برو بابا!

البته این تنها توهین به وزیر نبود که نه با عذرخواهی همراه بود و نه واکنشی از سوی دولت و رئیس دولت برای برخورد با آن صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید