مشت محکم کریستیانو رونالدو در دهان منتقدان!

مشت محکم کریستیانو رونالدو در دهان منتقدان!

کریستیانو رونالدو دوباره احساس می کند که در خانه است.

تنها دو بازی لازم بود تا کریستیانو رونالدو ناکامی های قبلی خود را جبران کند و به همه ثابت کند که هنوز برای خداحافظی از تیم ملی زود است. پس از یک جام جهانی ناامید کننده و انتقال جنجالی به عربستان سعودی، مهاجم 38 ساله در دو بازی اول پرتغال در مقدماتی یورو 2024 4 گل به ثمر رساند. عملکرد او نشان داد که او همچنان همان لیدری است که هواداران به آن عادت دارند با لباس قرمز و قرمز ببینند. سبز پرتغال

رونالدو در برد 4-0 پرتغال مقابل لیختن اشتاین دو گل به ثمر رساند و با 197 بازی ملی رکورد مردانه را به نام خود ثبت کرد. او سه روز بعد در پیروزی 6-0 مقابل لوکزامبورگ دو گل دیگر به ثمر رساند. کاپیتان پرتغال پس از پیروزی مقابل لوکزامبورگ در شبکه های اجتماعی گفت: دو بازی، دو برد. خوشحالم که در شروع مثبت تیم ملی کشورم نقش داشتم.»

شاید رونالدو مقابل دو تیم رده پایین اروپایی گلزنی کرده باشد، اما به نظر می رسد همین گل ها برای بازگرداندن اعتماد به نفس و حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی کافی باشد.

از اشک ریختن در جام جهانی تا تاخیر در وداع
آخرین باری که رونالدو با پیراهن تیم ملی پرتغال در زمین بازی دیده شد، گریه او به دلیل حذف تیمش توسط مراکش از جام جهانی 2022 بود که با تصمیمات جنجالی سرمربی وقت در این جام جهانی نیمکت نشین شد. فرناندو سانتوس

یک جام جهانی ناامید کننده همراه با تصمیم او برای قبول قرارداد پرسود با النصر عربستان، آینده او در تیم ملی را در هاله ای از ابهام قرار داد. او هفته گذشته گفت که در آن زمان مطمئن نبود که دوباره برای تیم ملی بازی کند، اما پس از صحبت با خانواده اش تصمیم گرفت که برای خداحافظی خیلی زود است.

دیدگاهتان را بنویسید