شکایت از کریستیانو رونالدو به‌خاطر بغل‌کردن فاطمه حمامی / رونالدو باید شلاق بخورد!

کریستیانو رونالدو / پرسپولیس / فاطمه حمامی

رسانه‌های اسپانیایی از حکم ۹۹ ضربه شلاق رونالدو به خاطر در آغوش گرفتن فاطمه حمامی نوشتند.

کریستیانو رونالدو به ایران آمد. به گزارش نشریه مارکا، وکلای ایرانی از کریستیانو رونالدو به دلیل در آغوش گرفتن فاطمه حمامی شکایت کردند. بغل کردن زن مجرد در ایران غیرقانونی است و به نقل از رسانه‌های ایرانی مانند رویداد۲۴ و شرق امروز، کریستیانو رونالدو ممکن است در ایران به دلیل رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شود. این حکم برای کریستیانو رونالدو ستاره ۳۸ ساله پرتغالی النصر پس از این‌که شهریور ماه همراه تیمش برای بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد، صادر شده است. تیم کریستیانو رونالدو در آن مسابقه با نتیجه ۰-۲ پیروز شد.

فاطمه حمامی، هنرمندی که ۸۵ درصد بدنش فلج است، نقاشی رونالدو را کشیده و به او هدیه کرده بود و رونالدو به نشانه قدردانی و احترام او را در آغوش گرفت و پیراهن امضاشده خود را به او داد. مطبوعات ایران مدعی هستند که تعدادی از وکلای ایرانی به دلیل این اقدام از کریستیانو رونالدو شکایت کرده‌اند، زیرا طبق قوانین ایران دست زدن به زن مجرد معادل رابطه نامشروع است.

مارکا در انتهای این گزارش نوشته: ظاهرا دستگاه قضایی ایران باید دفعه بعدی که کریستیانو رونالدو پایش را در ایران می‌گذارد او را با ۹۹ ضربه شلاق مجازات کند، هرچند اگر اقدامات او قابل مجازات نباشد یا او اظهار پشیمانی کند این حکم توسط قاضی قابل بخشش است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید