استاندار مازندران باید با ورزشگاه ملی به مشکل بخورد/ استقلال رقیب آسانی برای نساجی نیست

ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785359

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم فوتبال استقلال حریف آسانی برای ما نیست و کار سختی مقابل این تیم داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شاهروک بیانی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال گفت: استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است که قهرمان آسیا شد و امسال شرایط بسیار خوبی دارد. بالای جدول است و امیدواریم بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل تیم بزرگ استقلال به نمایش بگذاریم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

وی در خصوص شرایط نساجی گفت: اولین نیاز برای فوتبال زیبا، زمین خوب است. ما از زمین خوب محرومیم، هنوز مشکل زمین داریم و به همین دلیل به تهران آمدیم. تهران زمین های خوبی ندارد و حتی استقلال هم همین مشکل را دارد. از استاندار مازندران می خواهم دنبال زمین ورزشگاه ملی باشد.

این بیانیه ادامه داد: شرایط فوتبال ما نیز به دلیل زمین تمرین بدتر شده است. نمی توان در زمین فوتبال خوب بازی کرد. ورزشگاه ساری واقعا برای فوتبال خوب نیست. ما می خواهیم زمین خوبی داشته باشیم تا فوتبال خوبی ارائه کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش اذعان داشت: الهامی محروم، شجاعی و گربانی هم محروم هستند اما دو مصدوم داریم که باید ببینیم می توانند بازی کنند یا خیر.

وی درباره شانس تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: برای ارائه فوتبال خوب به زمین می آییم. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و حریف آسانی نیست. بازیکنان ما این هفته روی نقاط قوت و ضعف حریف کار می کنند و تلاش می کنیم در بالای جدول باشیم. فکر می کنم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

در بیانیه بازگشتش به ورزشگاه آزادی پس از مدت ها آمده است: خاطرات زیادی از استقلال در آزادی دارم. با این تیم قهرمان آسیا شدم. خوشحالم که فردا مقابل تیمی بازی می کنم که تمام عمرم را با آن زندگی کرده ام. دوست دارم فردا یک بازی زیبا ببینم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید