غزه لقمه آسانی نیست

یک مقام نظامی صهیونیست:

رئیس پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حمله زمینی به غزه یک عملیات تفریحی نیست و غزه ثابت کرده است که لقمه آسانی برای بلعیدن نیست.


به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به ادعای این رژیم درباره نزدیک بودن حمله زمینی به غزه گفت: حمله زمینی به غزه یک عملیات تفریحی نیست و غزه ثابت کرده است که لقمه آسانی برای بلعیدن نیست.

«دان حالتوس» همچنین هشدار داد: برای اینکه هزینه سنگینی متحمل نشویم باید با عقلانیت و منطقی رفتار کنیم.

وی با اشاره به بی‌اعتمادی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به نتانیاهو افزود: نتانیاهو خطری ماهیتی برای اسرائیل به شمار می‌رود و شخص مناسبی برای نخست وزیری نیست.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از «دنی روچیلد» رئیس سابق بخش تحقیقات اطلاعات نظامی ارتش این رژیم گفت: حمله زمینی به غزه باید حساب‌شده و آینده‌نگرانه باشد. این حمله می‌تواند حامل پیام برای جبهه شمالی باشد و ما باید خود را برای مقابله با آن آماده کنیم.

این اظهارات در حالی است که وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیست هم ضمن مخالفت با حمله زمینی به غزه گفت: باید شرایط کنونی قبل از آنکه هزینه‌های بیشتری بپردازیم متوقف شود. هیچ راهکار جادویی برای از بین بردن حماس وجود ندارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند که ۷۵ درصد صهیونیست‌ها نتانیاهو را مسؤول شکست امنیتی در محافظت از شهرک‌های مجاور نوار غزه می‌دانند و بیش از نیمی از حامیان حزب لیکود معتقدند که نتانیاهو باید پس از پایان جنگ با حماس استعفا دهد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید