لقمه های مردم را می شماری؟

لقمه های مردم را می شماری؟

نمی توان فقر را ریشه کن کرد و در مرحله بعد با نوشیدن عده ای خاک را از آلودگی آن پاک کرد.

روزنامه جموری اسلامی در یادداشتی در انتقاد از اظهارات اخیر مصباحی مقدم نوشت: در یک دولت نباید ادعای توده مردم کرد و گردن کارمندان را کوبید، اما در دولت دیگری تغییر جهت داد و یقه مردم را گرفت. شمارش لقمه ها

این استاندارد دوگانه فقط برای گوینده افتخار می آورد. این اسپینرها و اسپینرها یک و دو بار یا یک نفر و دو نفر نیستند. اگر دولت در دست رقیب باشد، دیگ را نیمه پر می کنند و وانمود می کنند که خالی است. اگر دولت خودشان باشد جاهای خالی را پر می کنند و لقمه ها را می شمارند. تعداد غذای فرضی در کشورهای دیگر کتک می خورد و بر سر مردم می کوبند، اما به خاطر خدا فکر نمی کنند که آمده اند و برای خدمت اجیر شده اند و برای غذا و رزق مردم سفره و سفره می چینند و می گذارند. هزاران پول .

با تکرار این داستان، مردم می پرسند کشورهای توسعه یافته چگونه و چند وعده غذایی می خورند؟ این کشورهای کوچک خلیج فارس که در چهار دهه از زمین برخاستند و هر کدام برند توسعه همه جانبه شدند، انبوهشان چگونه است؟

این بزرگان که کشورهای کوچک خود را بزرگ کردند، بره کباب را هم روی سفره گذاشتند. آنها خوب غذا می خورند و خوب کار می کنند، اما ما برخی از ما هنوز در شمردن لقمه های سفره مردم که کار ماست، گرفتار هستیم. نمی توان فقر را ریشه کن کرد و در مرحله بعد با نوشیدن عده ای خاک را از آلودگی آن پاک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید