امیدواریم مقابل پرسپولیس شگفتی ساز شویم/ بازیکنان ما برای این دیدار لحظه شماری کرده اند

ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793428

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: به بازی با تیم های بزرگ عادت کرده ایم و امیدواریم بتوانیم مقابل پرسپولیس شگفتی ساز شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد بلدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی فردا بازی بسیار مهمی برای تیم و بازیکنان ماست چرا که پرسپولیس تیم قهرمانی است و تیمی که همیشه در جام حذفی حرفی برای گفتن دارد. شايد در اين بازي بسياري از بازيكنان جوان ما كه در اين مدت فرصت بازي در ليگ را نداشتند مقابل پرسپوليس به ميدان بروند و خودشان را نشان دهند و آينده خود را مشخص كنند. اميدوارم بازي خوبي باشد. در چند روز گذشته. تیم ما جو مثبتی داشت و برای بحث انگیزه بازیکنان خیلی تلاش کردیم و امیدوارم فردا بازی به گونه ای باشد که مردم از آن لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیم آنها برای نمایش خوب مقابل پرسپولیس چیست؟ وی گفت: باشگاه ما در سال 1376 تاسیس شد، در 4 سال گذشته از لیگ سه به لیگ یک صعود کردیم. باشگاه ما یک سازمان دانش بنیان با هیئت مدیره توانمند است. ما ساختار بازیکنان تیم را در لیگ سوم حفظ کردیم و در لیگ دوم و لیگ با همین بازیکنان بازی کردیم. 2، 3 سالی که در تیم هستم به بازیکنان یاد دادم که هیچ تفاوتی بین بازیکنان نیست و فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس تیم جایگاه تیم ها را مشخص می کند. امیدوارم انگیزه لازم را به بازیکنان داده باشیم تا بازی قابل قبولی مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانم در جام حذفی هم شگفتی ایجاد کنم، همانطور که در سال های گذشته یک شگفتی وجود داشت.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازیکنان ما برای این شرایط لحظه شماری کردند و زمانی که تساوی با پرسپولیس به نمایندگی از تیم ما انجام شد، استقبال بازیکنان ما بسیار زیاد شد. ما این را به فال نیک می گیریم و مطمئن هستیم که بازیکنان جوان ما فردا همدیگر را خواهند دید و رها شدن از پله ها ورطه بسیاری از بازیکنان ما خواهد بود. امیدوارم فوتبال ایران روز به روز بهتر و بهتر شود. چون استعدادهای زیادی در فوتبال خود داریم که دیده نمی شود و این شانس را داشتیم که بازیکنان خود را در بازی فردا ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به ایجاد شگفتی مقابل پرسپولیس خوش بین هستند؟ وی گفت: در سال 1376 که باشگاه تاسیس شد، اولین مربی ای بودم که به لیگ دسته دوم صعود کردم و از آن زمان تاکنون فقط با تیم های بزرگ بازی کرده ایم. مدتی در خدمت تیم نبودم و فرشاد پی در تیم بود. این تیم مقابل پرسپولیس بازی می کند و بازی فردا اولین دیداری نیست که مقابل تیم های بزرگ بازی می کنیم. بازیکنان ما به بازی های بزرگ عادت کرده اند و مطمئنم بازی خوبی خواهد بود، شاید اکثر بازیکنان ما از نظر قیمتی چندان ارزشمند نباشند، اما امیدواریم بازیکنانمان به خواسته هایمان برسند و واضح است که می توانیم ما با اعتماد به نفس در فوتبال موفق می شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید