آیا ایران برای جام جهانی قطر شگفتی ساز است؟

آیا ایران برای جام جهانی قطر شگفتی ساز است؟

سایت CBS Sports دو روز مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر نوشت: جام جهانی از روز یکشنبه با دیدار تیم های قطر و اکوادور آغاز می شود. در سال 2018، روسیه از گروه خود صعود کرد و سوئد به عنوان رهبر گروهی که شامل آلمان بود، به مرحله حذفی رسید. همیشه موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای در جام جهانی وجود دارد و ما نگاهی به نام‌های هر گروه می‌اندازیم که فراتر از انتظارات هستند.

CBS Sports ایران را تیمی معرفی کرد که می تواند در گروه B عملکرد شگفت انگیزی داشته باشد. در بخشی از توضیحات آن سایت آمریکایی در مورد ولورین های ایرانی آمده است: «تیم ملی با کارلوس کی روش به سومین جام جهانی متوالی وارد می شود. حذف تحقیرآمیز یک امتیازی در سال 2014 و انتهای گروهی که شامل آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین بود، با عملکرد خیره کننده ای در سال 2018 همراه شد و ایران تنها یک امتیاز پس از پرتغال و اسپانیا به پایان رساند.

ایران ابزار صعود از گروه B را دارد. مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری فرد گزینه های باکیفیتی برای خط حمله ایران هستند و سامان قدوس و علیرضا جهانبخش به قدرت این تیم در خط میانی می افزایند. احسان حیسفی و میلاد محمدی که در تیم AAC حضور دارند نیز در تیم ایران بازی می کنند.

این سایت به غیر از تیم ملی ایران، تیم های ملی اکوادور، عربستان سعودی، تونس، ژاپن، کانادا، صربستان و غنا را به عنوان تیم هایی معرفی کرده است که می توانند در جام جهانی شگفتی ساز شوند.

دیدگاهتان را بنویسید