فشار رسانه های خارجی باعث این نتیجه شد/ طارمی برای خود و ملی پوشان شگفتی ساز کرد.


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912916

سلطانی نیا بازیکن سابق تیم ملی گفت: اخیراً فشار وحشتناکی روی بازیکنان تیم ملی وارد شده است. اگر این فشار مثبت بود، تیم ملی به شرایط خوب و ایده آلی برای پیروزی می رسید، اما اینطور نبود و جدا از مشکلات فنی که جای خود دارد. ، منجر به این نتیجه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید هاشم سلطانی نیا بازیکن سابق تیم ملی استقلال، سپاهان و ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص فشار رسانه های خارجی به تیم ملی و تاثیر آن بر روی زمین گفت: انتشار مطالب و اخبار منفی در مورد بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در این مقطع قطعا تاثیر زیادی روی آنها دارد و سطح را پایین می آورد. کیفیت یک بازیکن، یکی از عناصر اصلی بازیکن این مشکل روانی است که در این مقطع توسط رسانه های خارجی مورد توجه تیم ملی قرار گرفته و نتیجه آن را در زمین بازی مقابل انگلیس نیز دیده ایم.

وی افزود: اخیراً فشار زیادی روی بازیکنان تیم ملی وارد شده است. اگر این فشار مثبت بود، تیم ملی به شرایط خوب و ایده آلی برای پیروزی می رسید، اما اینطور نبود و جدا از مشکلات فنی که جای خود دارد، باعث شد نتیجه این شود.

سلطانی نیا با درخواست همه اقشار مردم کشور عزیزمان ایران گفت: موجی در خارج از این کشور به راه افتاده است، متأسفانه برخی در باتلاق خود افتاده اند و فریب خورده اند، اما نباید فراموش کرد که این بازیکنان اهل این کشور هستند. و برای افتخار ما. آنها در این راه هستند، آنها هستند که تا دیروز یک ملت را شاد کردند و ما را سه بار متوالی به جام جهانی رساندند. باید فوتبال و ورزش را از سیاست جدا کنیم و از این بچه ها حمایت های گسترده ای کنیم تا مردم کشور را خوشحال کنند، فرقی نمی کند چه رشته ای باشد، هندبال، والیبال، بسکتبال و … باید مورد حمایت مردم باشند. این زمین، زیرا آنها نماینده 85 میلیون نفر هستند.

وی در خصوص درخشش مهدی طارمی گفت: دعای پدر و مادر وقتی پشت سر انسان است نصف موفقیت را معنا می کند و تلاش آن فرد نیمی دیگر است که در مهدی طارمی دیدیم و مشاهده کردیم که چقدر با هوش و درخشش او توانست یک شگفتی در تاریخ برای خود و تیم ملی رقم بزند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: فوتبال گاهی یک ورزش است و امیدواریم دو مسابقه دیگر با نتیجه عالی به پایان برسد و شاهد موفقیت تیم ملی کشورمان در این مسابقات جهانی باشیم که 32 نفر در آن رقابت می کنند. تیم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید