عملکرد تیم ملی فوتبال عالی بود/ امیدوارم این تیم شگفتی ساز شود

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797554

سرمربی سابق تیم ملی و فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی در سال 2021 صحبت هایی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی درباره معرفی تیم ملی فوتبال ایران در سال 2021 گفت: ابتدا باید سال نو را به همه هموطنان مسیحی و دراگان اسکوچیچ و دستیارانش و همه دوستانی که برای تیم ملی ایران تلاش کردند تبریک بگویم. سال 2021 بر خلاف سال 2020 که تیم ملی با مارک ویلموتس نتایج بدی کسب کرد سال خوبی برای فوتبال ملی ما بود، در دوره ویلموتس می توانستیم از ابتدا حذف شویم و یکی از بهترین نسل های فوتبال ایران تحت الشعاع قرار بگیرد. از این عدم ارتقاء و این ناامیدی حتی ممکن است به افت کلی فوتبال ایران منجر شود. اما خوشبختانه پس از حضور رئیس جدید فدراسیون فوتبال، عملکرد تغییر کرده و همه چیز بهتر شده است و در زمان اعلام نام وی به عنوان سرپرست مربی تیم ملی فوتبال ایران مناسب و خوب بود و با تلاش و تمرین فراوان Earn موفق شد به نتایج قابل قبول و درخشانی دست یابد. فکر می کنم در سال 2021 یکی از بهترین عملکردها را در بین تمام تیم های ملی فوتبال جهان داشتیم. ایران امسال عالی بود و این برای فوتبال ایران خوب است.

وی با اشاره به احتمال صعود از گروه جام جهانی گفت: جام جهانی میدان متفاوتی برای تیم های ملی فوتبال است. تیم ها با تمام توان و قدرت در این مسابقات شرکت می کنند. فکر می کنم شرایط این روزهای تیم ملی مناسب است و بازیکنان تیم ملی ایران به اعتماد به نفس و خودباوری کامل رسیده اند. اگر در فرصت باقی مانده تا آغاز جام جهانی تیم ملی موفق به برگزاری اردوهای مناسب و افزایش تمرینات و کار تیمی و انجام یک بازی تدارکاتی مقابل تیم های بزرگ جهان شود، می توان امیدوار بود که این امر شگفتی ساز باشد. بهترین عملکرد در تاریخ حضور در مسابقات جهانی یادآور می‌شویم در سال 2006 که به جام جهانی صعود کردیم و با پرتغال، آنگولا و مکزیک همگروه شدیم، افرادی بودند که پیش‌بینی می‌کردند ایران با 7 امتیاز در این گروه ادامه دهد، اما این اتفاق نیفتاد. در مسابقات جام جهانی جزییات و تفاوت های کوچک بین تیم ها باعث می شود یک تیم موفق شود و دیگری کاری انجام ندهد. در واقع تیمی که در جام جهانی بازی می کند باید تمرکز، کار گروهی و همدلی بالایی داشته باشد. برای نمایش. امیدوارم این تیم ملی شگفتی ساز شود.
محمد نصرتی در خاتمه درباره حمایت های صورت گرفته از تیم ملی و نقش فدراسیون فوتبال گفت: بنابراین حمایت فدراسیون فوتبال بسیار مهم و کلیدی است و فدراسیون فوتبال نقش ویژه ای در آماده سازی تیم ملی دارد. . تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات بزرگ تدارکاتی و اردوهای منظم نیاز دارد تا کل تیم پایان جام جهانی را باور کند و در نهایت خاطره خوبی برای مردم ایران رقم بزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید