امیدوارم به زودی برگردم و به تیم ملی کمک کنم / امیدوارم این ویروس ناخوشایند راهش را پیدا کند و از بین برود!

ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803555

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: این تاج جنجالی ما را رها نمی کند و امیدوارم دنبالش برود و برود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال؛ مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش تیم فوتبال ایران درباره وضعیت خود گفت: شرایط خوبی دارم و تمریناتم را جدی می گیرم. فکر می کنم بتوانم در یکی دو ماه دیگر تمرین کنم و با تیم بازی کنم. پزشکان می گویند 7 ماه بعد از مصدومیت نمی توان بازی کرد و خطرناک است.

وی درباره مصدومیت همزمان سایر ملی پوشان از حمله عارف گلامی گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است که سابقه دیرینه ای دارد. اگر بازیکن خوب عمل کند و مرتب تمرین کند، می تواند به فوتبال برگردد. امیدوارم هر چه زودتر برگردم و به تیم ملی و باشگاه هایمان کمک کنم.

پورعلی گنجی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی فردا مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: تیم ملی بازیکنان و کادرفنی باکیفیتی دارد و مدیریت خوبی دارد. با توجه به کیفیت و استعدادی که در تیم ملی دارد و رهبری که وجود داشت، تیم ملی راحت، متمرکز و پرتلاش بود. ما همچنین می توانیم در دیدار مقابل عراق پیروز شویم و فردا صعود را جشن بگیریم.

وی گفت: برخی از شهروندان به ویروس کرون مبتلا شده اند. برای هر بازیکنی آرزوی سلامتی دارم. ما باید حواسمان را جمع کنیم و مراقب اطرافمان باشیم. حتی بدون بازیکنان باکیفیت که تاج دارند، می توانیم به عراق گل بزنیم.

او با وجود اینکه چند روز پیش روز مادر بود و همیشه به مادرش ارادت داشت، گفت: همه مادران برای فرزندانشان ارزشمند هستند. مادرم عشق من و تمام زندگی من است. خانواده من تمام وجود من هستند و امیدوارم با تلاش برگردم و آنها را خوشحال کنم. برای همه مادران آرزوی سلامتی دارم و روح مادرانی که در این دنیا نیستند شاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید