امیدوارم با کمک مردم ، واکسیناسیون عمومی به زودی به پایان برسد

زمان: 19:14
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775967

معاون اول رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که با حمایت نخبگان و شخصیت های مذهبی و فرهنگی و با حمایت همه مردم ، واکسیناسیون عمومی به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس پایگاه داده معاون اول رئیس جمهور ، جلسه کمیته ویژه تاج ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست محمد محبر ، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش ارائه شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از سرعت و میزان واکسیناسیون در کشور ، ابراز امیدواری کرد: با حمایت نخبگان و شخصیت های مذهبی و فرهنگی و حمایت همه مردم واکسیناسیون عمومی وجود خواهد داشت ، زیرا اکثر مردم واکسن تاج را دریافت کرده اند.

وی گفت: خوشبختانه دولت به اندازه کافی واکسن تاج را تهیه کرده است. بیشتر از قبل بزرگنمایی کنید.

در این جلسه رئیس دفتر رئیس جمهور ، وزرای بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فرهنگ و گرایش اسلامی ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاونین و نمایندگان برخی از نهادها حضور داشتند. گزارش برخی از اعضای کمیته تخصصی تاج در مورد فرآیند کنترل بیماریهای کرونر قلب ، واکسیناسیون عمومی و راهکارهای مقابله با عود این بیماری ارائه شد.

عین اللهی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این نشست با تقدیر از سازمان بهداشت جهانی به دلیل سرعت واکسیناسیون در ایران گفت: تا به امروز 68 میلیون دوز واکسن به انسان تزریق شده است. بیش از 46 میلیون نفر اولین دوز و بیش از 21 میلیون نفر دو دوز واکسن دریافت کردند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: خوشبختانه زیرساخت های ارائه خدمات واکسیناسیون عمومی کامل است و آمارها نشان می دهد که سطح ایمنی افراد واکسینه شده در برابر بیماری کرونر قلب در مقایسه با افرادی که واکسینه نشده اند به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. .. “

کاظمی ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز گزارشی از روند واکسیناسیون در بین معلمان و دانش آموزان کشور ارائه کرد که بر اساس آن بیش از 85 درصد از معلمان واکسن را دریافت کرده اند و تعداد دانش آموزانی که آن را دریافت می کنند به سرعت در حال افزایش است.

ذوالفقاری ، معاون وزیر کشور نیز گزارشی از الزامات عملکرد ، ضمانت عملکرد و مقامات و ناظران تجاری در دوره واکسیناسیون پس از تاج برای فعالیت اصناف ، صنایع و خدمات کارکنان دولت ، ترافیک ، آموزش ، فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد. فعالیت ها.

در این جلسه ، پس از شنیدن نظرات کارشناسان و تبادل نظر اعضا ، تصمیمات لازم برای تسریع روند واکسیناسیون عمومی و اقدامات لازم برای مبارزه با عود بیماری کرونر قلب گرفته شد.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید