امیدوارم والیبال ایران به آرمان هایش برسد

ساعت: 22:16
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1798011

سفیر استرالیا در فدراسیون والیبال ایران لیندال ساکس:

سفیر استرالیا در تهران با دکتر داورزنی در فدراسیون والیبال دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیندل ساکس سفیر استرالیا و دنیس معاون وی ظهر امروز (سه شنبه 23 آذرماه) با دکتر محمدرضا داورزنی در مجموعه فدراسیون والیبال دیدار کردند.

این جلسه با حضور شهرام عظیمی سرپرست روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان، وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون، سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، مسائل ورزشی و چگونگی بحث ارتقای والیبال برگزار شد. والیبال گزارشی از رشد و توسعه این رشته ورزشی در ایران ارائه کرد و همچنین به تشریح امکانات والیبال ایران در بخش آقایان و بانوان و فعالیت های بین المللی والیبال ایران در سال های اخیر پرداخت.

لیندل ساکس سفیر استرالیا به همراه مسئولان فدراسیون از آکادمی والیبال بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران بازدید و از امکانات گسترده فدراسیون والیبال بانوان ابراز شگفتی و خرسندی کرد. دختران اردنی در کشورمان والیبال بازی کردند و با آنها دیدار و گفتگو کردند.

لیندال ساکس در پایان از داور خواست تا در صورت امکان شرایطی فراهم کند تا بتواند مسابقات لیگ برتر را از نزدیک زیر نظر بگیرد و به این ترتیب علاقه خود را به والیبال نشان دهد. وی در پایان گفت: امیدوارم والیبال ایران به عنوان یک گروه حرفه ای به آرمان های خود در رده های مردان و زنان دست پیدا کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید