انتظار دیدار سختی مقابل والیبال لهستان داریم/ امیدوارم با نمایش خوب حمایت مردم را جبران کنم


ساعت: 22:41
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884516

مدافع تیم ملی والیبال ایران با اشاره به دیدار سخت ایران مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها گفت: امیدوارم با جنگیدن و بازی خوب مقابل لهستان حمایت مردم از تیم ملی را جبران کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بردیا سعادت پشت خط والیبال بانوان ایران درباره دیدار تیم های ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های 2022 گفت: انتظار بازی سختی مقابل لهستان داریم و می دانیم که این تیم مبارزه خواهد کرد. مقابل لهستان با تمام قوا ایران به میدان می آید.

وی با اشاره به پیروزی ایران مقابل لهستان در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت ها، افزود: با توجه به شکست خانگی که لهستان در هفته سوم مقابل ایران داشت، بازیکنان این تیم با انگیزه زیادی مقابل ایران ظاهر خواهند شد.

ملی پوش والیبال با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران شرایط این تیم را به خوبی می شناسد، گفت: امیدوارم بتوانیم با همدلی و انسجام تیمی بازی خوبی مقابل لهستان انجام دهیم.

وی ادامه داد: اولویت اول تیم ایران در نبرد با لهستان عملکرد خوب مقابل این تیم است و انشاالله در گام دوم با غلبه بر لهستان باعث سربلندی ایران خواهیم شد.

سعادت درباره دومین حضور خود در لیگ ملت ها به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال گفت: برای دومین سال به عضویت تیم ملی والیبال ایران درآمدم و دومین حضور در لیگ ملت ها را تجربه می کنم. قطعا تجربه ارزشمندی است. چون بالاخره دارم به تیم ملی و کشورم خدمت می کنم.

وی تاکید کرد: به نظرم افتخاری بالاتر از این وجود ندارد و خدا را شاکرم و امیدوارم با عملکرد خوبی در خدمت تیم والیبال ایران باشم. بنابراین هر جا که لازم باشد به عنوان سرباز خدمت می کنم.

یکی از مدافعان تیم ملی والیبال در پایان با تشکر از همه اصحاب رسانه و اهالی والیبال ایران که مسابقات تیم ملی را دنبال می کنند، گفت: مردم خیلی با تیم خوب هستند و به بازیکنان انگیزه می دهند. امیدوارم حمایت مردم را با یک نمایش و بازی خوب جبران کنیم.

تیم ملی والیبال ایران فردا (پنجشنبه 9 تیرماه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت ها در شهر بولونیا از ساعت 23:30 به مصاف لهستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید