اسنایدر را شکست خواهم داد و شکست 3 ثانیه اخیر را جبران می کنم / امیدوارم مقابل محمدیان به نتیجه دلخواه برسم


ساعت: 17:05
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855170

امکانات کشتی ما در تنکابن آن چیزی نیست که باید باشد.

دارنده مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: یک ماه به انتخاب محمدحسین محمدیان باقی مانده است و امیدوارم در این مدت به آمادگی مطلوب برسم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مجتبی گلیج دلیل عدم حضورش در استودیو دایره طلایی را گفت: من 2 ساعت زودتر از تنکابن به موقع و حتی با در نظر گرفتن مسیر به جاده رفتم اما جاده چالوس قفل بود و وقتی می خواستم از جاده هراز به تهران بیایم. وضعیت وجود داشت به همین دلیل به متل قو، خانه دوستم عرفان آخانگریان، قهرمان ووشو جهان آمدم تا بتوانم در برنامه صحبت کنم.

وی که در دسته 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، در این باره گفت: هنوز به تمرینی که در نظر دارم نرسیده ام. همانطور که امیرحسین زارع گفته بود و شنیده بود در آن لحظه هنوز به آن چیزی که از نظر آمادگی می خواستم نرسیده بودم. به نوعی 60 تا 70 درصد برای شرکت در جام تختی آماده هستم. با ادامه تمریناتم قطعا پیشرفت خواهم کرد. یک ماه تا انتخابات با محمدحسین محمدیان باقی مانده و امیدوارم در این مدت به آمادگی مطلوب برسم و نتیجه مطلوب را بگیرم.

گلیگ در خصوص فینال خود با امیرعلی آذرپیرا گفت: او مبارز بسیار خوب و جوانی است، قهرمان جوانان جهان شد و از آینده سازان تا 97 کیلوگرم است اما شرایطی را که در نظر داشتم نداشتم. . وی ادامه داد: در این مسابقات حریفان خیلی خوبی داشتم، عبدی و الشریعه هم مبارزه خوبی با من داشتند، اولین بار بود که در شهرم مقابل این همه تماشاگر بودم و برایم استرس زا بود، این همه محبت مردم و دعوا با این جمعیت شهر من مرا مبهوت کرد.

گلیج که اسنایدر آمریکایی را تنها سه ثانیه کاهش داد تا به فینال وزن 97 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهانی اسلو برسد، گفت: “اولین قدمی که می خواستم بردارم جام تخت بود که به خوبی انجام دادم و اول شدم.” کیلوگرم. . قدم بعدی انتخاب با محمدحسین محمدیان است. ابتدا باید به رقابت با او فکر کنم. او مبارزی باهوش، فنی و بسیار خوب است و امیدوارم در این مبارزه پیروز شوم تا نماینده ایران در جام جهانی بلگراد باشم. اگر باز هم مستحق ملی شدن باشم حتما به مردم قول می دهم اسنایدر را شکست دهم و 3 ثانیه آخر را جبران کنم.

وی در خصوص مربی و تجهیزات کشتی تنکابنی خود گفت: 13 سال پیش در سالن امام علی(ع) روستایمان زیر نظر باچمن معتمدی شروع به مبارزه کردم. گاهی اوقات مربی ام را می بینم، اما او دیگر تمرین نمی کند.” امکانات کشتی ما در تنکابن هنوز برای این نیست که بچه ها تمرین خوبی داشته باشند. در سطح تیم ملی حدود 4-5 مبارز داریم. بسیاری از خردسالان، نوجوانان و جوانان امیدوارند که روزی جای ما و نامشان را بگیرند مثل حسن یزدانی، مجتبی گلیژ، کامران قاسم پور و دیگران. در سراسر ایران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید