طلاهازه را در جام جهانی اذیت می کنم/ می خواهم به وزن 270 کیلوگرم برسم!


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839299

عدم استقبال مسئولان شهر برای من عادی شد.

قهرمان سنگین وزن جهان گفت: برای شرکت در مسابقات یکضرب از 200 کیلوگرم تا 205 کیلوگرم باید دوضرب بزنم تا کسی به من نزدیک نشود و در مسابقات جهانی کلمبیا در دوضرب را آزار می دهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا یوسفی قهرمان سنگین وزن نوجوانان جهان گفت: خیلی عادی شده که از من استقبال نشود. خیلی جاها از من تعریف و تشکر کرده اند اما هنوز هیچ اقدامی از سوی مسئولان شهری صورت نگرفته و امیدوارم در روزهای آینده برنامه های خود را انجام دهند. قول هایی هم دادند که امیدوارم عملی شود.

وی ادامه داد: قبل از اینکه به اردوی تیم ملی بیایم تحقیقاتی انجام دادم که متوجه مشکل تیروئید در بدنم شدم. من به شهرستان آمدم و در روزهای آینده برای حل این مشکل به دکتر مراجعه خواهم کرد. اگر تیروئیدتان کم باشد، مهم نیست که چقدر غذا می خورید، چاق می شوید. من این سوال را دنبال می کنم تا حدود 10 تا 15 پوند وزن کم کنم. البته مشکلی ندارم چون قدم 190 سانتی متر است شرایط جسمانی ام هم طوری است که پتانسیل چاق و لاغری را دارم.

یوسفی در این خصوص گفت: از این وزن راضی نیستم اما با این موضوع سلامتی و رسیدن به استانداردهای بدنی دست و پنجه نرم می کنم. اگر فرصت داشته باشم تمرینات خود را با مربیان بدنساز شهرستان آغاز خواهم کرد. حدود 10 ساعت است که در خانه هستم و بیشتر در مراسم مختلف شرکت کرده ام. همزمان تمریناتم را انجام می دهم. سعی می کنم با انجام ورزش های هوازی چربی شکم و پهلو را کاهش دهم تا با یک ضربه به سرعت بیشتری برسم.

وزنه بردار تیم ملی ایران گفت: رکوردهای اروپا خیلی زیاد شده و برای اینکه بتوانم بین 200 تا 205 کیلوگرم در یک تاب مسابقه دهم باید دو ضرب بزنم تا کسی به من نزدیک نشود. طی صحبت هایی که با آقای برخواه و مرادی داشتم. در جام جهانی کلمبیا دارم طلاهازه را اذیت می کنم.

یوسفی در پایان گفت و گو با دنیای ورزش گفت: برای رسیدن به یک هدف باید آن را بخواهی. در حال حاضر برنامه ام برای مسابقات بعدی رسیدن به وزن 270 کیلوگرم در دو ضرب است. من این رکورد را در خودم دیدم. باید تمریناتم را افزایش دهم و بدنم را بسازم تا بارهای مختلف را تحمل کنم. البته این برنامه برای یک تا دو سال آینده است. در آخرین تمریناتم حداکثر وزنه ای که بردم 245 کیلوگرم بود. در کل مسابقات بیشتری را ثبت می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید