حضور معتمدی در وزن 109 کیلوگرم باید مانع از کاهش وزن می شد/ رقابت اصلی وزنه برداری ایران، ازبکستان و قزاقستان است.


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902405

حساس ترین مسابقه برای ما در وزن 89 کیلوگرم برگزار می شود

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: حضور معتمدی در وزن 109 کیلوگرم باید مانع از کاهش وزن او می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و کاندیدای عضویت در کمیسیون ورزشکاران IWF وی گفت: در حال رایزنی با مربیان و بازیکنان تیم های کشورهای مختلف هستیم. این کمیسیون بسیار مهم است. به دنبال رای برای دفاع از حقوق ایران.

وی افزود: کمیسیون ورزشکاران IWF این یکی از کمیته های مهم این فدراسیون جهانی است چرا که سه نفر از این گروه به هیئت اجرایی فدراسیون جهانی راه یافته اند و در تصمیم گیری های بزرگ در این رشته ورزشی موثر خواهند بود. علاوه بر این، این کمیته دارای سه عضو دارای رأی کنگره است IWF خواهد داشت. طبق آیین نامه کمیسیون ورزشکاران از هر قاره یک زن و یک مرد در این کمیسیون عضویت خواهند داشت.

سلیمی درباره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا گفت: رقابت اصلی بین ایران، ازبکستان و قزاقستان است. تیم بحرین بسیار متفاوت از فصول گذشته ظاهر شد و 2 قهرمان جهان از ارمنستان و کلمبیا را جذب کرد. چین قبلا اعلام کرده بود که شرکت نمی کند اما با 5 وزنه بردار با شانس مدال طلا وارد شد. در مجموع رقابت قدرتمندی داریم. تیم های ازبکستان و قزاقستان جوان شدند.

این وزنه بردار پیشکسوت درباره عملکرد ضعیف مجید عسکری افزود: مجید عسکری به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای چپ سه هفته است که تمرین نکرده است. با توجه به اینکه یک ماه پیش لیست را ارائه کردیم، عملکردی که شایسته آن بود را نداشت.

وی در گفتگو با رادیو ورزش درباره تغییر وزن رسول معتمدی قهرمان جهان گفت: تصمیم کادر فنی این بود که رسول معتمدی وزنه 109 داشته باشد و وزن کم نکند. وقتی وزنه بردار باید حدود 3 ماه وزن کم کند، بسیار آسیب زا است. حساس ترین مسابقه برای ما 89 کیلوگرم است. حساسیت این مسابقات به دلیل عدم حضور تیم هایی از ازبکستان و قزاقستان در این وزن است.



دیدگاهتان را بنویسید