در 109 کیلوگرم و فوق سنگین 100 درصد مدال خواهیم گرفت/ مهمترین برنامه ما موفقیت در وزنه برداری هانگزو است.


ساعت: 01:43
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903558

باید از بدنه جوانان به تیم های بزرگسالان اضافه شوند

مشاور ارشد و عضو کمیته فنی فدراسیون گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن 109 کیلوگرم و فوق سنگین مدال 100 درصدی خواهیم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رضازاده مشاور عالی و عضو کمیته فنی فدراسیون درباره بازگشتش به فدراسیون وزنه برداری گفت: ما چه به عنوان ورزشکار و چه سال ها به عنوان رئیس فدراسیون و هم اکنون به عنوان مشاور ارشد فدراسیون وزنه برداری از این رشته رنج بردیم. رئیس فدراسیون و عضو کمیته فنی اینجا در ما با بچه ها هستیم.

وی درباره عملکرد تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بچه ها زحمت کشیده اند و در اردوهای مختلف حضور داشته اند و تا به امروز در رده بانوان مدال هایی از جمله 3 مدال طلا کسب کرده ایم. در قسمت آقایان هم تعدادی اصلا در اردو نبودند و اخیرا به اردوها اضافه شدند.

وی درباره پیش بینی خود از مسابقات در رده های باقی مانده گفت: مسابقات 109 و فوق سنگین باقی مانده و 100 درصد اوزان خوب را کسب کرده و مدال خواهند گرفت.

رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری با اشاره به برنامه های فدراسیون گفت: مهمترین برنامه فدراسیون برنامه ریزی خوب برای مدال آوری بانوان و آقایان در بازی های آسیایی هانگجو است. به یاد داشته باشید که وزنه برداری یک رشته مدال آور است و با کمک کمیته ملی المپیک و جذب اسپانسر باید برای بازی های آسیایی و مسابقات جهانی سال آینده در نروژ که انتخابی المپیک است آماده شویم.

مشاور عالی فدراسیون وزنه برداری با اشاره به عملکرد چند ماه اخیر فدراسیون خاطرنشان کرد: تیم جدیدی که وارد شد در این چند ماه کارهای خوبی انجام داده است. تیم بانوان جمع شده و اردوهای خوبی برگزار شده است. وزنه برداری یک رشته رکوردشکنی است و افراد باید حداقل 8 تا 9 ماه را در کمپ زیر نظر مربیان 12 ماهه بگذرانند. مربیانی نیز در بخش بانوان تحت هدایت باقری در حال آموزش هستند و فدراسیون باید در بحث تربیت مربیان زن وارد بحث شود. برای برگزاری کلاس های داوری و مربیگری باید به فدراسیون جهانی مراجعه کنیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: باید جوانان به تیم های بزرگسالان اضافه شوند و تیم برای مسابقات پیش رو آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید