کشتی جام یاساردوگ راه مقتدرانه محمدیان به فینال وزن 97 کیلوگرم / مسابقات سراسری دانش آموزان صادق وزن 61 کیلوگرم


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811473

نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران از جام یاساردوگو مقابل حریف ازبکستانی به مدال دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اولین روز از رقابت های کشتی فرنگی جام یاساردوغلو ترکیه که یکی از رقابت های رنکینگ اتحادیه جهانی نیز می باشد، با برگزاری مسابقات کشتی تا وزن 97 کیلوگرم و 125 کیلوگرم در ترکیه پیگیری شد.

محمدحسین محمدیان; نماینده منتخب کشتی فرنگی کشورمان در دسته 97 کیلوگرم امروز در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر ماگومدرسول رحیم اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 16 بر 4 از سد ممد ابراهیموف قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در جدال جیوی ماتراشویلی قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان و مصطفی سسیز از ترکیه به مصاف برنده مسابقه می رود.

بر اساس برنامه این رقابت ها روز شنبه 7 اسفندماه مسابقات اوزان 97 و 125 کیلوگرم برگزار شد که ایران در سنگین وزن نماینده ای نداشت. مسابقات اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86 و 92 کیلوگرم فردا به شرح زیر برگزار می شود.

در وزن 57 کیلوگرم سیدعلی عظیمی در اولین مبارزه به مصاف بکا بوژیاشویلی از گرجستان می رود و در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی با مبارزی از قزاقستان، اسلواکی یا مغولستان روبرو می شود.

در وزن منهای 61 کیلوگرم محمد باکر یخکشی و سعید انوری پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده مرحله یک چهارم نهایی با سلیمان آتلی دارنده مدال های نقره و برنز جهان از ترکیه یا کشتی گیران قزاقستان و گرجستان روبرو خواهد شد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی گیاسی و رحمان رحیم پور در دور نخست به مصاف هم می روند و برنده آنها در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف شمیل ممدوف از روسیه می رود.

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، سال ها مقابل صلاح الدین کلیچ از ترکیه به روی تشک می رود و در صورت پیروزی در نبرد دوم، به مصاف یکی از مبارزان ترکیه، آذربایجان و یا گرجستان. . علی اکبر فضلی دیگر نماینده ایران در این بار پس از استراحت در دور اول مقابل جردن الیور از آمریکا روی تشک حاضر می شود. فضلی در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف جیمز گرین دارنده مدال های نقره و برنز جهان از آمریکا یا کشتی گیران هند و مغولستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور اول با عبدالله عبدالکریم از کویت و در دور دوم با نورکوژا کایپانوف دارنده مدال نقره از قزاقستان در سال 2019 مبارزه می کند.

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی پس از استراحت در دور نخست به مصاف آلکما از فرانسه و دولت یارقاش از قزاقستان برنده این نبرد می رود. جردن باروز، چهره برتر کشتی جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و هیچ راهی برای دیدار او و سوادکوهی تا فینال وجود ندارد.

در وزن 86 کیلوگرم علی منصوری در دور نخست به مصاف احمد قیس از ترکیه می رود و در صورت برتری بر سندیپ من از هند روی تشک می رود. میتبی عسگری دیگر نماینده ایران در این بار پس از استراحت در دور نخست به مصاف بیامباسورن از مغولستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم احمد بذری در دور نخست با چینی بکوف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی با برنده دیپاک پونی از هند و شمیل زوبیروف از آذربایجان می جنگد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید