کشتی جام یاساردوگ 5 کشتی گیر آزاد ایران به نیمه نهایی این رقابت ها رسیدند / سواد به سد باروز رسید


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811846

5 نماینده تیم منتخب کشتی فرنگی ایران به نیمه نهایی جام یاساردوگو راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در دومین روز از رقابت های کشتی آزاد یاشارد اوغلو در استانبول ترکیه، 5 کشتی گیر ایرانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
سید علی عظیمی در وزن 57 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بکا بودجیاشویلی از گرجستان با نتیجه 14 بر 4 شکست خورد.

در وزن 61 کیلوگرم سعید انوری و محمد باکر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف هم رفتند و ترکیه راهی مرحله نیمه نهایی شد. یخکشی در این مرحله به مصاف راوی کومار دارنده مدال نقره و برنز المپیک هند می رود.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی گیاسی مقابل دیگر نماینده کشورمان در این وزن با نتیجه 10 بر صفر رحمان رحیم پور را شکست داد. وی در دور دوم مقابل شمیل ممدوف قهرمان جوانان جهان از روسیه با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حریف خود در فینال باشد تا شانس ادامه کار برای مدال برنز را داشته باشد. ممدوف تاکنون به نیمه نهایی رسیده است.
رحیم پور نیز به دلیل شکست قیاسی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن منهای 70 کیلوگرم علی اکبر فضلی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم 4 بر 2 جردن الیور از آمریکا را شکست داد. وی در دور بعد جیمز گرین دارنده مدال های نقره و برنز جهان از آمریکا را شکست داد و 10 بر صفر شکست خورد.
امیرمحمد یزدانی در همین وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر صاحب مدال نقره اروپا از ترکیه را از ترکیه شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر لاوان کیلیکساشویلی از گرجستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف زورابی یاکوبیشویلی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر عبدالله عبدالکریم از کویت را شکست داد و فینال شد. وی در این مرحله به مصاف بکیانوف از قزاقستان رفت و با نتیجه قاطع ۱۱ بر ۲ پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. فیروزپور باید از سد سونر دمیرتاش بگذرد تا به فسال برسد.

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم 13 بر 2 دولت یارگاش قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی گامکرلیدزه از گرجستان را با نتیجه 10 بر یک و ضربه فنی شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. سوادکوهی در این مرحله به مصاف جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می رود.

در وزن 86 کیلوگرم علی منصوری در دور نخست با نتیجه 9 بر 12 و ضربه فنی احمد باتوهان کیش از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر 5 و ضربه فنی از جلو سندیپ من از هند را شکست داد. وی در دور سوم و یک چهارم نهایی به مصاف شافل از آلمان رفت و با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
میتبی عسگری دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل جردن بیانباسورن از مغولستان با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر 6 مغلوب فاتح آردین دارنده مدال نقره جهان از ترکیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار پایانی باشد تا شانس ادامه کار برای مدال برنز را داشته باشد. فاتح آردین تاکنون به نیمه نهایی رسیده است.

در وزن 92 کیلوگرم احمد بذری در دور نخست میرلان چینیبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 12 بر یک شکست داد. مرحله نیمه نهایی شد. او به مصاف الحان اسدوف از قزاقستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید