کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا 4 کشتی گیر ایرانی به فینال رسیدند / 3 کشتی گیر ایرانی حریفان خود را شناختند


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877011

مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا صبح امروز در بیشکک قرقیزستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در آغاز رقابت های مقدماتی 7 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا پیام احمدی در وزن 45 کیلوگرم، علی احمدی وفا در وزن 51 کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در گربه. 60 کیلوگرم محمد جهانگیری در گربه. 110 محمدرضا گلامی در وزن 51 کیلوگرم و حمیدرضا کشکار در وزن 92 کیلوگرم نیز به فینال راه یافتند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در دسته تا 45 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور دارند، این رقابت ها در دو گروه 4 و 3 نفره برگزار می شود و پیام احمدی به صورت دوره ای در دور نخست مقابل تایگا کیشیدا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم 8 بر صفر یوگن خان از کره جنوبی را شکست داد و در دور سوم شهزاد روزیخانوف از ازبکستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله با نتیجه 10 بر یک عمر تنتیماک اولو از قرقیزستان را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف شهزاد روزیخانوف از ازبکستان خواهد رفت.

در دسته تا 48 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور دارند، مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود. سپس با نتیجه 7 بر 3 از سد رونیت شارما از هند گذشت و راهی نیمه نهایی شد. احمدی وفا در این دیدار با نتیجه 5 بر یک سردار هلمرزایف از ازبکستان را شکست داد و به فینال راه یافت. او در این دیدار به مصاف رونیت شارمن از هند می رود.

در وزن منهای 51 کیلوگرم محمدرضا گلامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر عبدالعزیز الکامدی از عربستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی همچنین با نتیجه 9 بر 7 مغلوب کوبانیچ آرینوف از قرقیزستان شد و راهی پلی آف شد. گلم بعدازظهر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف یون گیون جین از کره جنوبی می رود.

در وزن 55 کیلوگرم محمد کمالی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 4 مغلوب احههوجا از قرقیزستان شد و کمالی به دلیل شکست این مبارز در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم ابوالفضل میرشکار در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر سئومون هاک از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر 7 حسن حسن اف تاجیکستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. میرشکار 8 بر صفر شاتلیک یونسوف از ترکمنستان را شکست داد و به فینال راه یافت. وی در فینال به مصاف جانتورو میرزالیف از قرقیزستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم حمیدرضا کشکار در دور نخست مقابل انصار رحمت زودا از تاجیکستان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نوربولات سیرگابای اولو از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و راهی پلی آف شد. حریف کشکار در این دیدار جوتام رعنا از هند است.

در وزن 110 کیلوگرم محمد جهانگیری در دور نخست با نتیجه 7 بر یک بهرام کوربانوف از قرقیزستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر سی یون کیم از کره را شکست داد و راهی فینال شد. جهانگیری در این دیدار به مصاف پاردیپ سینگ هوسا از هند می رود.

* کشش دو وزنه دوم مشخص شد
روز دوشنبه مسابقات گربه برگزار می شود. 65، 71 و 80 کیلوگرم که نمایندگان کشورمان در این اوزان اهورا بویری، محمد مرادی و سیدرضا آذرشب هستند. قرعه کشی سه وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا مشخص شد. نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان که از ساعت 9 صبح به مصاف حریفان خود می روند به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم 10 نفره اهورا بویری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف انگوروف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد و نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی قرقیزستان می رود. جنگنده قزاق

در وزن 71 کیلوگرم با حضور 7 کشتی گیر مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه 4 و 3 نفره برگزار می شود و محمد مرادی به مصاف کشتی گیرانی از ازبکستان و ژاپن می رود.

در وزن 80 کیلوگرم هشت نفره، سیدرضا آذرشب در دور نخست با اوتکیروف از ازبکستان رقابت می کند و در صورت شکست این حریف در دور دوم و نیمه نهایی، در جدال قزاقستان و ژاپن به مصاف برنده می شود. .
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید