هفت وزن دوم قهرمانی نوجوانان آسیا مشخص شد/ کشتی گیران ایرانی حریفان خود را شناختند


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877577

قرعه کشی هفت وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، قرعه کشی 7 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار شد.
نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان که از ساعت 9 صبح به مصاف حریفان خود می روند به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم که 8 کشتی گیر دارد، امیرمحمد نوازی در دور اول به مصاف حریفی از مغولستان می رود و در صورت پیروزی در دومی با برنده های ترکمنستان و ژاپن روبرو می شود.

در وزن 48 کیلوگرم با 7 کشتی گیر، امیررضا تیموری زاد به صورت دوره ای با کشتی گیرانی از هند، ژاپن و مغولستان در گروه A رقابت می کند.

گلمرضا اسدی در وزن 51 کیلوگرم با هشت کشتی گیر به مصاف حریفی از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی به مصاف برندگان ژاپن و ازبکستان می رود.

در وزن 55 کیلوگرم که 10 کشتی گیر در آن حضور دارند، ابوالفضل شمسی پور در دور اول به مصاف حریفی از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با کشتی گیر مغولستانی روبرو می شود.

در وزن 60 کیلوگرم با 12 کشتی گیر، سجاد پیرایی در دور نخست به مصاف حریفی از بنگلادش می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با حریفی از ازبکستان روبرو می شود.

در وزن 92 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، عرفان علیزاده به مصاف حریفی از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با حریفی از ترکمنستان روبرو می شود.

در وزن 110 کیلوگرم با هشت مبارز محمدرضا لطفی به مصاف حریفی از مغولستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف برنده جدال قرقیزستان و ازبکستان می رود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید