کشتی جام تورلیخانف قرعه کشی 7 وزن اول غربی برگزار شد/ کشتی گیران ایرانی حریفان خود را شناختند


ساعت: 20:08
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843238

امشب در آلماتی اولین قرعه کشی کشتی در 7 دسته، رقابت های کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ جهانی اتحادیه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم با 9 شرکت کننده، پویا دودمرز پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف عزیزوف از تاجیکستان می رود و در دور بعد در صورت پیروزی در این مسابقه به مصاف برنده کشتی گیران هند و قزاقستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم با 11 کشتی گیر، علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بهرام اف از ازبکستان می رود. در این وزن پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده های قرقیزستان و تاجیکستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم با 10 کشتی گیر، میثم دلهانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تیم های قرقیزستان و قزاقستان می رود.

در وزن 87 کیلوگرم با 11 کشتی گیر، رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور بعد به مصاف عزیز بکوف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با پیروزی دور مقابل ازبکستان روبرو خواهد شد.

در وزن 97 کیلوگرم با 9 شرکت کننده، علی فلا پس از استراحت در دور اول به مصاف دادوف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی با برنده رستم آسوکولوف از ازبکستان و سیف اللهوف از قزاقستان در دور بعد روبرو می شود.

در وزن 130 کیلوگرم که 9 کشتی گیر در آن حضور دارند، علی اکبر یوسفی پس از فوت در دور اول، در دور دوم به مصاف کجایی از گرجستان می رود. امین میرزازاده دیگر نماینده کشورمان در این بار پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ستایش از هند می رود. یوسفی و میرزازاده در صورت پیروزی حریفان خود در نیمه نهایی باید برای رسیدن به فینال با یکدیگر مبارزه کنند.

مسابقات اوزان 72، 77 و 82 کیلوگرم روز جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید