کشتی جنگی جهان قرعه کشی مسابقات انجام شد/ کشتی گیران آزاد ایران حریفان خود را شناختند

ساعت: 20:27
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785861

مراسم قرعه کشی سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان قهرمانی جهان امشب (شنبه) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سی و پنجمین دوره مسابقات جهانی کشتی نظامی (CISM) روزهای 30 آبان و 10 آذرماه سال جاری در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان ایران است.

مراسم قرعه کشی این مسابقات با حضور 73 کشتی گیر از 14 کشور برگزار شد که قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم با پنج شرکت کننده، احمد محمدنژاد جوان به صورت دوره ای با کشتی گیرانی از ارمنستان، پاکستان، سریلانکا و عظمت توسکایف از روسیه رقابت می کند.

در وزن 61 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، محمد باکر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف رفیق الاسلام از بنگلادش می رود. راه مونگوش از روسیه نیز در آن سوی جدول قرار دارد.

در وزن 65 کیلوگرم با 5 شرکت کننده، مرتضی گیاسی به صورت دوره ای با کشتی گیرانی از گینه، سریلانکا، سوریه و آرتور بادتف از روسیه به رقابت می پردازد.

در دسته تا 70 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، محمدمهدی یگانه جعفری در دور نخست به مصاف آکاش احمد از پاکستان می رود. . وای کولار از روسیه در صدر این جدول وزنی قرار دارد.

در وزن 74 کیلوگرم که 9 نفر است، فریبرز بابایی در دور اول به مصاف جلال المردینا از سوریه می رود و در صورت شکست این حریف در دور دوم، با برنده مبارزه کمیل ریبسکی از لهستان مبارزه می کند. و هارادین بن تیلی از تونس. ماگومد قربان علی اف کشتی گیر برجسته روسی و قهرمان جهان در صدر جدول قرار دارد.

در وزن 79 کیلوگرم که 6 نفر حضور دارند، این مسابقات در دو گروه سه تیمی برگزار می شود که باخمن تیموری در A به مصاف هاری علی هانیان از ارمنستان و انس الخالدی از سوریه می رود. دیوید بیتانوف روسی در گروه B قرار دارد.

در وزن 86 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، هادی وفای پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف آرتور نایفونف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه و سادویک کریستوف از لهستان می رود.

در دسته 92 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند، این رقابت ها به صورت دوره ای در گروه های سه و چهار تیمی برگزار می شود که محمدحسین میرباقبان در گروه B به مصاف محمد عادل ارشاد از پاکستان و آندریس اوزولس از لتونی می رود. در گروه A ولادیسلاو والیف، کشتی گیر برجسته روسیه و دارنده مدال برنز جهان قرار دارد.

در دسته تا 97 کیلوگرم که 7 نفر شرکت می کنند این مسابقات در گروه های سه و چهار نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود که محمدحسین محمدیان در گروه B به مصاف اریک ژیف از روسیه و سلیا توماس از گینه می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، یداله محبی در دور اول به مصاف لیو وائه گرجستان از ارمنستان می رود و در صورت پیروزی در نیمه نهایی با برنده مبارزه کامارا محمد سالیو از گینه و کوبرکالیانا از سریلانکا روبرو می شود. .رودخانه. آلن هوگایف کشتی گیر سرشناس روسیه در صدر جدول قرار دارد.

بر اساس برنامه این مسابقات روز یکشنبه 29 آبان ماه مسابقات کشتی آزاد در رشته گربه برگزار می شود. اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم و مسابقات گربه. 61، 70، 79، 92 و 125 کیلوگرم. دوشنبه 1 آذر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید