قرعه کشی 7 وزن اول مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی با حریفان خود دیدار کردند.


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876853

7 وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا حذف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ظهر امروز در بیشکک قرقیزستان مراسم کشیدن 7 وزن نخست مسابقات کشتی قهرمانی آسیا برگزار شد.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا با برگزاری 7 وزن اول آغاز می شود که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در دسته 45 کیلوگرم که 7 کشتی گیر در آن حضور دارند، این مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود که پیام احمدی با کشتی گیرانی از ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان به رقابت می پردازد.

در دسته تا 48 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور دارند، این مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود که علی احمدی وفا به مصاف کشتی گیرانی از هند و عربستان می رود.

در دسته 51 کیلوگرم که 9 نفر حضور داشتند، محمدرضا گلامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نماینده عربستان می رود. کشتی گیر کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران قرقیزستان و کره جنوبی مبارزه می کند.

در وزن 55 کیلوگرم با 9 شرکت کننده، محمد کمالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با حریفی از قرقیزستان به مصاف کشتی گیران ژاپنی و قزاقستانی می رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور داشتند، ابوالفضل میرشکار در دور اول به مصاف کره جنوبی می رود و در صورت عبور از این حریف، در مرحله دوم با کشتی گیر تاجیکستانی مسابقه می دهد.

در وزن 92 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، حمیدرضا کشکار در دور نخست به مصاف تاجیکستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم و نیمه نهایی با برنده کشتی گیران هند و قرقیزستان مبارزه می کند.

در وزن 110 کیلوگرم با هشت شرکت کننده، محمد جهانگیری در دور نخست به مصاف قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم و نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار کره جنوبی و ژاپن، ریور می رود.

این مسابقات از ساعت 9 صبح فردا به وقت ایران آغاز می شود.

روز دوشنبه مسابقات گربه برگزار می شود. 65، 71 و 80 کیلوگرم که نمایندگان کشورمان در این اوزان اهورا بویری، محمد مرادی و سیدرضا آذرشب هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید