کشتی گیران جوان بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی خواهند داشت/ وزن کشتی گیران و حریفان را به وزن آنالیز می کنیم.


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883872

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: برای ثبت بهترین عملکرد به مسابقات جهانی بلغارستان می رویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در خصوص شرایط تیم کشتی آزاد جوانان گفت: دور جدید تمرینات تیم کشتی فرنگی جوانان پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد. از 23 جولای آغاز شده و تا 5 آگوست ادامه خواهد داشت. اردوی بعدی که مربوط به اعزام بلغارستان به جام جهانی است از 18 مرداد ماه آغاز می شود.

باوفا با بیان اینکه تیم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا شرایط روحی و روانی بهتری پیدا کرد، افزود: بچه ها به خودباوری رسیده اند که به تدریج تا جام جهانی رشد خواهد کرد. امیدوارم شرایط طوری مهیا شود که بچه ها در روز مسابقه در بهترین آمادگی روحی و روانی باشند. با در نظر گرفتن شرایط بچه ها در تمرینات و اردوها، آنها به تدریج به سطح روحی و جسمی و مهمتر از همه اعتماد به نفس خواهند رسید تا در مسابقات جهانی بلغارستان بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با اشاره به اردوی فعلی این تیم خاطرنشان کرد: در این اردو برای حفظ و ارتقای وضعیت فنی و بدنی بچه ها تلاش می کنیم. همچنین با سایر اعضای کادر فنی مسابقات قهرمانی اروپا را تحلیل می کنیم تا درک بهتر و کاملی از رقبای اروپایی حاضر در مسابقات جهانی داشته باشیم.

باوفا افزود: زمانی که شناخت کاملی از نفرات اعزامی تیم های مختلف به مسابقات جهانی داشته باشیم، کشتی ها و حریفان آنها را وزن بر حسب وزن افراد اعزامی به ما تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید