قرعه کشی جام تولیخانف با ده ها وزن برگزار شد/ کشتی گیران آزاد ایران حریفان خود را شناختند


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843493

مراسم وزن کشی ده وزن رقابت های بین المللی کشتی جام قزاقستان بولات تورلیخانوف و رده بندی اتحادیه جهانی کشتی ظهر امروز در آلماتی قزاقستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که با 4 نماینده در این رقابت ها شرکت کرده بود به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف فاتح آردین از ترکیه می رود و در صورت پیروزی در دور بعد و نیمه نهایی این کشتی گیر، در کشتی عظمت دولتبکف از قزاقستان و بکزاد عبدالرحمن پیروز خواهد شد. اف. از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 92 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 6 کشتی گیر در دو گروه 3 نفره برگزار می شود، کامران گاسم پور به مصاف ویکی از هند و اسلام بیک الیاسوف از قزاقستان می رود.

در دسته تا 97 کیلوگرم که 9 شرکت کننده دارد، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول با احیان آیتبکوف از قزاقستان در دور دوم به مصاف ابراهیموف از ازبکستان و دیپاک از هند می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین زارع در دور اول به مصاف اولگ بولتین از قزاقستان می رود و در صورت عبور از این حریف در دور بعد و نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی لهاگواگرل می رود. از مغولستان و علیشیر ارگالی از قزاقستان.

گفتنی است فردا (شنبه) مسابقات تا اوزان 97 و 125 کیلوگرم و روز یکشنبه نیز مسابقات اوزان 86 و 92 کیلوگرم برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید