قرعه کشی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان/ کشتی گیران آزاد ایران با حریفان دیدار کردند

ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781674

رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان از ساعت 13 فردا (جمعه) با برگزاری رقابت های مقدماتی پنج وزن اول (57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم) آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی فدراسیون کشتی، امشب مراسم کشیدن پنج وزن نخست این رقابت ها برگزار شد که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن منهای 57 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف پاتریک گلوری آمریکا می رود.

در وزن 61 کیلوگرم که 25 نفر حضور داشتند، مجید دستان در دور اول به مصاف دانیل پوچینو از ایتالیا می رود و در دور دوم در مبارزه اسلام گوسینوف از بلاروس و نارانجیو نارماندا از مغولستان به مصاف برنده می رود.

در وزن 65 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، سید حسن عبادی در دور اول با کارولی کیس مجارستانی مبارزه می کند و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف برنده دیدار پاول گریور از مولداوی و جاویت آجار از ترکیه می رود. دایره.

در دسته تا 70 کیلوگرم که 28 نفر حضور داشتند، علی اکبر فضلی در دور اول استراحت می کند و در دور دوم به مصاف بسار نادوم از گینه بیسائو می رود.

در وزن منهای 74 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدصادق فیروزپور در دور اول به مصاف سیمونه وویچیچوفسکی از لهستان می رود و در صورت پیروزی در مسابقه دوم، به مصاف برنده مبارزه پروین مالک از هند می رود. آنتونیو گینه -بیسائو. .

در وزن 79 کیلوگرم با 21 شرکت کننده، علی سوادکوهی در دور اول به مصاف ویکی از هند می رود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف اوکتای حسن از بلغارستان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم با 24 شرکت کننده، سجاد گلامی در دور نخست به مصاف ابوبکر اباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان می رود. او به ترکیه می رود.

در دسته تا 92 کیلوگرم که 19 نفر حضور داشتند، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کولیو دمیتروف از بلغارستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با واسیل پولیوچنکو از بلاروس مبارزه می کند و در صورت عبور از این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار زوریکو اورتاشویلی از گرجستان و سوتان می رود.اوتیموف. از بلغارستان

در وزن 125 کیلوگرم که 20 نفر حضور داشتند، سید مهدی هاشمی در دور نخست به مصاف سامان جبرائیلوف از مولداوی می رود و در صورت شکست این حریف در دور دوم، پیروز میدان بارکوت از کانادا و آنیل کالیسالیان خواهد بود. قهرمان اروپا 23 ساله ترکیه مبارزه می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید