مهمترین هدف در رده نوجوانان پیشرفت فنی و اصولی کشتی گیران است/ در حال محک زدن بهترین کشتی گیران در مسابقات بین المللی هستیم.


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813370

مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در حد متوسط ​​بود

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: مهمترین هدف در رده جوانان ارتقای فنی و اصولی کشتی گیران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور از 20 تا 22 اسفندماه در شهر مسد سلیمان استان خوزستان برگزار شد.

محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان که این مسابقات را از نزدیک زیر نظر داشت، در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 352 کشتی گیر در قالب 35 تیم که کیفیت متوسط ​​و میزبانی نسبتاً متوسطی از مسجدسلیمانی داشتند، برگزار شد.

وی ادامه داد: البته این مشکل طبیعی به دلیل کمبود امکانات در این شهرستان بود، اما میانگین کیفیت مسابقات احتمالاً به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقت باشگاه ها و همچنین نبود کیفیت استانی است. مسابقات.”

سوریان در خصوص برنامه تیم جوانان گفت: در نظر داریم نفرات اول تا سوم این مسابقات را در مسابقات بین المللی داخلی تست کنیم و اگر تعداد کشتی گیران خارجی شرکت کننده در این مسابقات کم باشد از تعداد بیشتری از اعضای داخلی دعوت خواهیم کرد.

سرمربی تیم جوانان غرب در خصوص وضعیت فنی و بدنی کشتی گیران حاضر در مسابقات مسجدسلیمان گفت: در این مسابقات کشتی گیران با استعداد و باهوشی روی تشک آمده اند. اگر بتوانیم وقت کافی بگذاریم و اردوهای بیشتری برگزار کنیم، می توانیم حمایت خوبی از جوانان داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم ما حمایت برای رسیدن به بالاترین سطح فنی است.به نظر من این باید اولویت اول ما باشد و کسب مدال و قهرمانی نباید در اولویت باشد چرا که رزمی کاران می توانند از نظر فنی و در این رده آمادگی بدنی دارند و در رده های بالاتر به ویژه بزرگسالان می توانند مدال های خود را کسب کنند. بسیار ارزشمندتر خواهد بود.

وی در خصوص اردوهای تیم جوانان گفت: اولین اردوی ما 15 فروردین سال آینده برگزار می شود. ما اکثر اردوها را در شهرها برگزار خواهیم کرد تا هم برای رزمندگان متنوع باشد و هم تاثیر خوبی در احیای کشتی برای شهرهای میزبان داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید