مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا در تایلند فرصت خوبی برای محک زدن خودم و رقبایم است/هدف من بازی های آسیایی است


ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815554

تابستان ها روی رودخانه و زمستان ها بیشتر در دریاچه آزادی تمرین می کردم

ملی پوش قایقران اسلالوم ایران گفت: حضور وی در مسابقات قهرمانی آسیا معیار خوبی برای تعیین سطح و شناخت رقبا در بازی های آسیایی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، محمد مهدوی نیا، عضو تیم قایقرانی اسلالوم ایران گفت: تمرین خوبی داشتم و آمادگی خوبی دارم اما باید ببینیم در مسابقه چه اتفاقی می افتد.

وی درباره تمرینات خود توضیح داد: سال گذشته اسکی بازان اسلالوم در هیئت استان با کمک فدراسیون به رقابت پرداختند و من زیر نظر بردیا مهرجو مربیان خود را پیگیری کردم و تابستان ها در رودخانه و بیشتر در دریاچه آزادی تمرین کردم. در زمستان.

مهدوینی همچنین درباره عملکرد خود در این مسابقات گفت: امسال سال خوبی برای من بود و با تلاشم دستمزد گرفتم. هم در مسابقات قهرمانی کشور و هم در لیگ مقام اول را کسب کردم و علاوه بر اینکه تیممان قهرمان شد عملکرد بسیار خوبی داشتم و در تمامی مسابقاتی که حضور داشتم مقام اول را کسب کردم.

وی درباره تجربه حضور در مسابقات بین المللی گفت: قبلا در مسابقات آسیایی شرکت کرده ام و سطح این مسابقات را می دانم اما هدفم را برای بازی های آسیایی برنامه ریزی کرده ام و تلاش می کنم به سطحی برسم که بتوانم به آن افتخار کنم. .

مهدوی نیا همچنین گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا سعی می کنم برنامه خوبی برای بازی های آسیایی آزمایش و تدوین کنم اما البته امیدوارم بتوانم به زحمات خودم و کسانی که برای من زحمت کشیده اند پاسخ دهم و به نتیجه برسم. نتیجه مطلوب. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید