اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم/هدف ما این است که در بازی های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم


ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807675

رکورددار دوی 400 متر بامانع گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی پیجهان در گفت و گو با سایت فدراسیون دوومیدانی گفت: با همکاری و هماهنگی فدراسیون دوومیدانی، من، میلاد ناصح جهانی و سجاد هاشمی به سرپرستی شهریار سیجانی اردوی 40 روزه خود را در شهر ازمیر ترکیه ترک کردیم. شرایط فیزیکی ایده آل و استثنایی.

وی افزود: از آنجایی که مسابقات داخل سالن آسیا را پیش رو داشتیم، برنامه ریزی مربی ما بیشتر روی این مسابقه بود. به خصوص برای دوی 400 متر میلا ناصح جهانی و سجاد هاشمی آهنگری نیز تمرینات 400 متر را با آنها دنبال کردم و خدا را شکر به سطح مطلوب رسیدیم اما متاسفانه با لغو این مسابقات یک سری برنامه ها به کلی تغییر کرده است. اکنون باید برای مسابقات در فضای باز برنامه ریزی کنیم و احتمالاً این اولین مسابقه در ماه آوریل خواهد بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر در حال حاضر همه چیز خوب پیش می رود و باید از رئیس، دبیر و مدیران تیم های ملی فدراسیون تشکر کنم که واقعا در شرایط سخت با ورزشکاران همدردی کردند و تشویق خوبی کردند. از ورزشکاران این اتفاقات خوب با مدال بازی‌های آسیایی داده می‌شود و مطمئنم اتفاقات خوبی می‌افتد، زیرا هدف ما این است که در بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم. در کل نه تنها برای ورزشکاران، بلکه برای کاروان ایران در بازی های آسیایی آرزوی موفقیت دارم.

پیرجهان در پایان گفت: در حال حاضر بیشتر تمرکزمان روی جام جهانی آمریکا، بازی های آسیایی و کشورهای کشورهای اسلامی است. امسال تقریبا سال شلوغی است. باید بتوانیم نظر فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را بیشتر جلب کنیم تا بتوانیم در تورهای قاره ای و لیگ الماس شرکت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید