تعطیلات خوبی در اردوی تیم ملی داشته باشید/ تمام تلاشم را برای بازی های آسیایی انجام می دهم


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836126

رکورددار وزنه برداری کشورمان گفت: قطعا با قدرت 100 درصدی در بازی های آسیایی شرکت می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ؛ شاهین مهردلان ملی پوش وزنه بردار کشورمان گفت: بعد از مسابقات داخل سالن تاکنون حدود چهار تا پنج ماه تنش را پشت سر گذاشته ام. خدا را شکر شرایط در اردوی مشهد خوب است. اول از همه، ما به آرامشی نیاز داریم که از قبل وجود دارد. در حالی که به حرم امام رضا (ع) نزدیک هستیم که قطعا دلیل اصلی این آرامش است.

وی ادامه داد: در تمرینات دو گروهی هستیم و با حمید ابراهیم نژاد و صابری تمرینات خوبی داریم. هم به عنوان آمادگی برای حریف و هم به عنوان مربی شرایط خوبی داریم که تا به حال اینطور نبوده است.

مردلان در خصوص مسابقات پیش رو گفت: در حال حاضر با آمادگی 65 درصدی در مسابقات تدارکاتی و داخلی شرکت می کنم و برنامه ریزی کرده ایم تا اوج آمادگی برای بازی های کشورهای اسلامی و سپس بازی های آسیایی باشد.

وی افزود: مسابقات را با جام امام رضا(ع) و سپس قرقیزستان آغاز می کنم و مسابقات ادامه خواهد داشت. البته من سرباز هستم و حضور در مسابقات برون مرزی برایم دشوارتر از سایر رقبا است و تصمیم را برای آماده سازی مسابقات برون مرزی خود فدراسیون گذاشتم.

مردلان درباره عملکرد خود در بازی های آسیایی گفت: در بازی های آسیایی اگر نماینده کشورمان باشم قطعا فروش کمتری نخواهم داشت. با این حال، تا کنون چنین بوده است و من تمام تلاش خود را به کار گرفته ام تا کشورمان به خود ببالد که نیازمند یاری خداوند و دعای مردم هستیم.

قهرمان وزنه برداری کشورمان در پایان گفت: از رئیس و دبیر فدراسیون و مدیران تیم های ملی که دلسوزانه کار می کنند تشکر می کنم. در پایان از مربی عزیزم و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کنار من هستند و من را حمایت می کنند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید