فیلم حریفان جام جهانی را دیدیم/ تمام تلاشم را می کنم تا در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909167

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: در این مدت به مینی کمپ آمدیم، تمرین کردیم و فیلم تیم های رقیب را تماشا کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید حسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: در این مدت تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و واقعا نظم و انضباط تیم در اردو خوب بود. “تمام تلاش ما این است که بتوانیم از گروه جام جهانی صعود کنیم. شبانه روز برای این هدف زندگی می کنیم، تمرین می کنیم و تلاش می کنیم، اما گروه سختی داریم. با این حال هر کاری از دستمان بر می آید برای خوشحالی مردم انجام می دهیم.”

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قطر قرار بگیرد، گفت: این به نظر کادرفنی برمی گردد. تمام تلاشم را می کنم تا در لیست نهایی باشم. فقط می توانم بگویم تمرین خواهم کرد و بقیه به نظر کادر فنی بستگی دارد.

حسینی درباره آشنایی با حریفان تیم ملی در قطر گفت: در مدتی که به مینی کمپ آمدیم تمرینات و فیلم تیم های رقیب را تماشا کردیم. در این مدت آنالیز بسیار خوبی انجام شد و آمادگی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم در مسابقات جهانی موفق باشیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار تدارکاتی مقابل نیکاراگوئه گفت: به نظرم رتبه تیم مهم نیست. مهم این است که بتوانید قبل از رفتن یک بازی دوستانه انجام دهید و بتوانید آنچه را که کادر فنی می خواهد به شکلی موثر انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید